Zwrotnica do Twojego samochodu

Czop osi obudowa osi dla topowych modelów
- Zwrotnica BMW Seria 3
- Zwrotnica AUDI A4
- Czop piasty VW GOLF
- OPEL ASTRA
- Zwrotnica BMW Seria 5
- Zwrotnica AUDI A6
- Czop piasty VW PASSAT
- FORD FOCUS
- Zwrotnica SKODA OCTAVIA
- Zwrotnica FORD MONDEO
- Czop piasty AUDI A3
- MERCEDES-BENZ Klasa E
- Zwrotnica HONDA CIVIC
- Zwrotnica MERCEDES-BENZ Klasa C
- Czop piasty RENAULT MEGANE
- SEAT LEON
- Zwrotnica VW POLO
- Zwrotnica MAZDA 6
- Czop piasty TOYOTA AVENSIS
- OPEL INSIGNIA
Inne części Zawieszenie
Zwrotnica wadliwy? » Identyfikacja awarii • Naprawa • Instrukcja naprawy
Zwrotnica jest używana dzisiaj, ponieważ została wydana przez budowę sztywnych osi na sterowalnej odległości pod względem zasięgu. Poprzednie bezpośrednie połączenie kół z osią było bardzo niefortunne, ponieważ podczas każdego uderzenia, siła uderzeń przechodziła na całą obudowę zwrotnicy. Szarpanie, które uniemożliwiało kontrolowaną jazdę, jest zaliczane podczas codziennej pracy. Chociaż oś została nieco zmieniona, co było konieczne, aby niezależne elementy nośne kół osi działały sprawnie.
Zwrotnica jest więc znane również jako przenośniki kół. Dzięki nim łożyska kół znajdują się w ich wnętrzu. Na osi kierowanej muszą ulec zawróceniu, aby mogły one wprowadzić go z powrotem w dół. Przy zwykłym zawieszeniu zwrotnice występują z rozpórki lub grupy kontrolnej. Przód na osi kierownicy jest także podłączony do zwrotnicy. Zawieszenie nie jest zainstalowane. To łączy rozpórkę z amortyzatorem i sprężyną. Połączenie odbywa się pomiędzy śrubą osi i zaciskiem. W tym przypadku, w rozwidleniu zwrotnicy wykonuje się montaż rygla, który absorbuje zacisk osi. Śruby i zaciski zabezpieczają strukturę zwrotnicy. To z kolei gwarantuje, że zwrotnicę można zdemontować i wymienić za pomocą tradycyjnych narzędzi. Obecnie również przeguby kuliste są używane zamiast kołków. Diagnoza uszkodzonej zwrotnicy nie zawsze jest jasna, a metaliczny hałas, który słyszymy, może również wskazywać inne uszkodzenia zawieszenia. Często zużyte łożysko koła jest przyczyną hałasu.
Podczas dochodzenia usterki, należy najpierw ustalić, z której strony koła pojawia się stukot. Przez uszkodzoną oś grzechotanie należy powtórzyć poprzez ponowny ruch kołem. Łożysko koła jest zawsze inspirowane. Jeśli zostaną znalezione nowe części, które mają być zastąpione, zawsze można je znaleźć w naszym sklepie internetowym, tak jak w przypadku lusterek, czujnik ABS (czujnika ESP), regulatora siły hamowania, zaworu rozprężnego itp.
Zwrotnica jest więc znane również jako przenośniki kół. Dzięki nim łożyska kół znajdują się w ich wnętrzu. Na osi kierowanej muszą ulec zawróceniu, aby mogły one wprowadzić go z powrotem w dół. Przy zwykłym zawieszeniu zwrotnice występują z rozpórki lub grupy kontrolnej. Przód na osi kierownicy jest także podłączony do zwrotnicy. Zawieszenie nie jest zainstalowane. To łączy rozpórkę z amortyzatorem i sprężyną. Połączenie odbywa się pomiędzy śrubą osi i zaciskiem. W tym przypadku, w rozwidleniu zwrotnicy wykonuje się montaż rygla, który absorbuje zacisk osi. Śruby i zaciski zabezpieczają strukturę zwrotnicy. To z kolei gwarantuje, że zwrotnicę można zdemontować i wymienić za pomocą tradycyjnych narzędzi. Obecnie również przeguby kuliste są używane zamiast kołków. Diagnoza uszkodzonej zwrotnicy nie zawsze jest jasna, a metaliczny hałas, który słyszymy, może również wskazywać inne uszkodzenia zawieszenia. Często zużyte łożysko koła jest przyczyną hałasu.
Podczas dochodzenia usterki, należy najpierw ustalić, z której strony koła pojawia się stukot. Przez uszkodzoną oś grzechotanie należy powtórzyć poprzez ponowny ruch kołem. Łożysko koła jest zawsze inspirowane. Jeśli zostaną znalezione nowe części, które mają być zastąpione, zawsze można je znaleźć w naszym sklepie internetowym, tak jak w przypadku lusterek, czujnik ABS (czujnika ESP), regulatora siły hamowania, zaworu rozprężnego itp.
Nasze propozycje towaru: