Wahacz do Twojego samochodu

Wahacz poprzeczny dla topowych modelów
- Wahacz BMW Seria 3
- Wahacz AUDI A4
- Wahacz koła VW GOLF
- OPEL ASTRA
- Wahacz BMW Seria 5
- Wahacz AUDI A6
- Wahacz koła VW PASSAT
- FORD FOCUS
- Wahacz SKODA OCTAVIA
- Wahacz FORD MONDEO
- Wahacz koła AUDI A3
- MERCEDES-BENZ Klasa E
- Wahacz HONDA CIVIC
- Wahacz MERCEDES-BENZ Klasa C
- Wahacz koła RENAULT MEGANE
- SEAT LEON
- Wahacz VW POLO
- Wahacz MAZDA 6
- Wahacz koła TOYOTA AVENSIS
- OPEL INSIGNIA
Inne części Zawieszenie
Wahacz wadliwy? » Identyfikacja awarii • Naprawa • Instrukcja naprawy
Wahacz jest odpowiedzialny za przesunięcia środka ciężkości wraz z płaską powierzchnią prostopadłą do osi podłużnej pojazdu, tak, aby jego pozycja była wzdłuż osi wzdłużnej. Wahacz jest poddawany różnym siłom, jak i również zjawiskom przyspieszania i hamowania, które działają we wszystkich kierunkach. Nie powinien również być ciężki. Dzięki efektywnemu wykorzystaniu materiałów, elastyczne elementy powinny być tak prosta i kompaktowe, jak to tylko możliwe, w celu umożliwienia odpowiedniego zawieszenia.
Warto zauważyć, że wahacz jest dość skomplikowaną formą zawieszenia. Sprężyny są tutaj umieszczone pionowo i wzdłużnie, opierając się na zakończeniach na przegrodzie między pasażerem i komorą silnika. Wahacz zapewnia przemieszczenie środka ciężkości w kierunku wzdłużnym i płaszczyzny prostopadłej do osi, przy czym sam jest umieszczony wzdłuż osi wzdłużnej.
Jednakże, w celu zmniejszenia nacisku na mocowanie amortyzatora, znajduje się również dodatkowy element w pionowej osi dźwigni. Jego przedni koniec jest zamocowany do górnej części stelaża, a jego tylny koniec jest przymocowany do przegrody. Co do środkowej części, posiada ogranicznik blokowy na przednim końcu sprężyny. Istnieją dwa rodzaje wahaczy: pojedyncze oraz podwójne.
Wahacza musi być dokładnie zbadany pod kątem uszkodzeń, pęknięć i różnych deformacji. Jeśli okaże się, że jego stan jest niezadowalający, element musi zostać wymieniony na nowy. Jednak nie ma potrzeby, aby poświęcać swój cenny czas na zakupy. Można zamówić nowy wahacz w naszym sklepie on-line, bez konieczności wychodzenia z biura lub domu. To będzie nasze zadanie, aby dostarczyć go na czas. Poza wahaczem, w naszym sklepie można znaleźć wiele innych części zamiennych, takich jak pompę spryskiwacza, mocowanie tłumika drgań lub uszczelki pokrywy zaworów.
Warto zauważyć, że wahacz jest dość skomplikowaną formą zawieszenia. Sprężyny są tutaj umieszczone pionowo i wzdłużnie, opierając się na zakończeniach na przegrodzie między pasażerem i komorą silnika. Wahacz zapewnia przemieszczenie środka ciężkości w kierunku wzdłużnym i płaszczyzny prostopadłej do osi, przy czym sam jest umieszczony wzdłuż osi wzdłużnej.
Jednakże, w celu zmniejszenia nacisku na mocowanie amortyzatora, znajduje się również dodatkowy element w pionowej osi dźwigni. Jego przedni koniec jest zamocowany do górnej części stelaża, a jego tylny koniec jest przymocowany do przegrody. Co do środkowej części, posiada ogranicznik blokowy na przednim końcu sprężyny. Istnieją dwa rodzaje wahaczy: pojedyncze oraz podwójne.
Wahacza musi być dokładnie zbadany pod kątem uszkodzeń, pęknięć i różnych deformacji. Jeśli okaże się, że jego stan jest niezadowalający, element musi zostać wymieniony na nowy. Jednak nie ma potrzeby, aby poświęcać swój cenny czas na zakupy. Można zamówić nowy wahacz w naszym sklepie on-line, bez konieczności wychodzenia z biura lub domu. To będzie nasze zadanie, aby dostarczyć go na czas. Poza wahaczem, w naszym sklepie można znaleźć wiele innych części zamiennych, takich jak pompę spryskiwacza, mocowanie tłumika drgań lub uszczelki pokrywy zaworów.
Nasze propozycje towaru: