00PLN#
25-0826

Łożyskowanie silnika – dla Twojego samochodu

Wybierz swój samochód
Szukaj
Kupuj Łożyskowanie silnika tylne lewy 48H dostawa i 2 lata gwarancji

Zawieszenie silnika od wybranych i najlepszych producentów

  • FEBI BILSTEIN Łożyskowanie silnika
  • MAPCO Łożyskowanie silnika
  • VAICO Łożyskowanie silnika
  • TOPRAN Łożyskowanie silnika
  • SWAG Łożyskowanie silnika
  • METZGER Łożyskowanie silnika
  • JP GROUP Łożyskowanie silnika
  • JAPANPARTS Łożyskowanie silnika
  • Kup tutaj w najlepszej cenie GATES Zawieszenie silnika
  • Kup tutaj w najlepszej cenie DELPHI Zawieszenie silnika
  • Kup tutaj w najlepszej cenie LEMFÖRDER Zawieszenie silnika
  • Kup tutaj w najlepszej cenie MEAT & DORIA Zawieszenie silnika
  • Kup tutaj w najlepszej cenie OPTIMAL Zawieszenie silnika
  • Kup tutaj w najlepszej cenie BLUE PRINT Zawieszenie silnika
  • Kup tutaj w najlepszej cenie HERTH+BUSS JAKOPARTS Zawieszenie silnika
  • Kup tutaj w najlepszej cenie MAGNETI MARELLI Zawieszenie silnika
  • SASIC
  • RUVILLE
  • CORTECO
  • TRISCAN

Łożyskowanie silnika wadliwy? » Identyfikacja awarii • Naprawa • Instrukcja naprawy

We wszystkich nowoczesnych silnikach, amortyzacja dla wygiętego wałka i wału krzywkowego odgrywa bardzo ważna rolę w powłoce łożyska. Wydajność robocza tego rodzaju łożyska jest osiągnięta przez efekt klina oleju. Chodzi o to, że w momencie, gdy gładki wałek obraca olej, wnika on w szczeliny pomiędzy nim i otworem. A ponieważ obciążenie, które działa na trzon powoduje jego przemieszczenie, olej jest zasysany do zwężającej się części szczeliny, tworząc w ten sposób klin oleju, co zapobiega kontaktowi między wałem a ścianami łożyska. Zgodnie z powyższym można stwierdzić, że im wyższe ciśnienie i lepkość oleju w szczelinie, tym większe jest obciążenie na powłokę łożyska.
Jednakże istnieją warunki, w których tryb powoduje minimalne tarcie, które może zostać zakłócone. Dzieje się tak ze względu na obniżenie lepkości oleju i redukcji prędkości, w wyniku której następuje wzrost obciążenia.
Silniki samochodowe przeżywają stałą poprawę pod względem wzrostu szybkości i mocy. Istnieje również jednoczesne zwiększenie zagęszczenia (co obejmuje zmniejszenie średnicy łożyska i jego szerokości). Oznacza to, że naprężenie urządzenia wzrasta. Jednocześnie, ze względu na fakt, że w czasie pracy obciążenie łożysk zmienia się nieustannie pod względem kierunku i wielkości, łożyska muszą co jakiś czas "odpocząć". Potrzebne są do tego specjalne materiały, technologie i sztuczki projektowe w celu zapewnienia normalnego funkcjonowania łożysk w warunkach pracy w silniku.
Na dzień dzisiejszy jest to świetna alternatywa dla tradycyjnych sklepów, aby zakupić części w naszym sklepie internetowym. Przyjazny interfejs, ogromny wybór części samochodowych, niskie ceny i brak kolejek są zdecydowanym atutem naszego sklepu. Można zamówić towar w dowolnym czasie dogodnym dla Ciebie. Odwiedź nasz sklep internetowy, bez konieczności wychodzenia z domu lub biura. Poza łożyskami silnika, w naszym sklepie można znaleźć wiele innych części, takich jak na przykład, światła przeciwmgielne, klocki hamulcowe, paski napędowe, woda, pompę obiegową i wiele innych.

Nasze propozycje towaru:
Łożyskowanie silnika
Poduszki pod silnik RIDEX 247E0085
  • Strona zabudowy: z tyłu, z lewej
  • Materiał: Guma
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Długość [mm]: 265
  • Ciężar [kg]: 0,82
  • Warunki:  nowy
Poduszki pod silnik 247E0085 tanio w oryginalnej jakości
RIDEX | 247E0085
77,43 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy
Łożyskowanie silnika
Zawieszenie silnika FEBI BILSTEIN 45308
  • Strona zabudowy: góra, na dole
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Ciężar [kg]: 0,5
  • dla numeru OE: 1K0 199 867 Q S1
  • Warunki:  nowy
Zawieszenie silnika 45308 tanio w oryginalnej jakości
FEBI BILSTEIN | 45308
190,83 PLN
Warunki:  nowy
Uchwyt, zawieszenie si...
Poduszka olejowa silnika SASIC 9001962
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Strona zabudowy: z prawej u góry, z przodu
  • dla numeru OE: 8E0199339
  • Warunki:  nowy
Poduszka olejowa silnika 9001962 tanio w oryginalnej jakości
SASIC | 9001962
16,01 PLN
Warunki:  nowy
Łożyskowanie silnika
Mocowania silnika RIDEX 247E0008
  • Strona zabudowy: góra
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Długość [mm]: 34,29
  • Ciężar [kg]: 0,251
  • Wymagana ilość: 1
  • Średnica [mm]: 91
  • Warunki:  nowy
Mocowania silnika 247E0008 tanio w oryginalnej jakości
RIDEX | 247E0008
48,10 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy
Łożyskowanie silnika
Łożyskowanie silnika RIDEX 247E0018
  • Strona zabudowy: z tyłu
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Długość [mm]: 248
  • Szerokość [mm]: 46
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 12,20
  • Wysokość [mm]: 79
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Wspornik momentu obrotowego
  • Warunki:  nowy
Łożyskowanie silnika 247E0018 tanio w oryginalnej jakości
RIDEX | 247E0018
90,40 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy
Uchwyt, zawieszenie si...
Wspornik silnika SASIC 9001413
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
  • dla numeru OE: 22316771219
  • Warunki:  nowy
Wspornik silnika 9001413 tanio w oryginalnej jakości
SASIC | 9001413
39,35 PLN
Warunki:  nowy
Łożyskowanie silnika
Łożyskowanie silnika RIDEX 247E0012
  • Strona zabudowy: z tyłu
  • Materiał: Guma
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Ciężar [kg]: 0,632
  • Warunki:  nowy
Łożyskowanie silnika 247E0012 tanio w oryginalnej jakości
RIDEX | 247E0012
83,33 PLN
Warunki:  nowy
Łożyskowanie silnika
Poduszki pod silnik RIDEX 247E0142
  • Strona zabudowy: Oś przednia
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 10
  • Średnica [mm]: 65
  • Długość zewnętrzna [mm]: 40
  • Długość wewnętrzna [mm]: 53
  • Warunki:  nowy
Poduszki pod silnik 247E0142 tanio w oryginalnej jakości
RIDEX | 247E0142
30,09 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy
Łożyskowanie silnika
Zawieszenie silnika RIDEX 247E0043
  • Strona zabudowy: z prawej
  • Materiał: Guma
  • Rodzaj łożyskowania: Hydrołożysko
  • Ciężar [kg]: 0,814
  • Masa [g]: 814
  • Warunki:  nowy
Zawieszenie silnika 247E0043 tanio w oryginalnej jakości
RIDEX | 247E0043
161,98 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy
Łożyskowanie silnika
Poduszka olejowa silnika RIDEX 247E0045
  • Strona zabudowy: z przodu, na dole
  • Materiał: Guma
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Wspornik momentu obrotowego
  • Warunki:  nowy
Poduszka olejowa silnika 247E0045 tanio w oryginalnej jakości
RIDEX | 247E0045
153,00 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy
Łożyskowanie silnika
Mocowania silnika RIDEX 247E0005
  • Strona zabudowy: na dole
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • Wysokość [mm]: 36
  • Średnica [mm]: 91
  • Warunki:  nowy
Mocowania silnika 247E0005 tanio w oryginalnej jakości
RIDEX | 247E0005
43,70 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy
Łożyskowanie silnika
Łożyskowanie silnika RIDEX 247E0128
  • Strona zabudowy: po stronie silnika
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Wspornik momentu obrotowego
  • Warunki:  nowy
Łożyskowanie silnika 247E0128 tanio w oryginalnej jakości
RIDEX | 247E0128
49,21 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy