Miarka poziomu oleju dla topowych modelów
- Miarka oleju AUDI A4
- VW GOLF
- OPEL ASTRA
- BMW Seria 3
- Miarka oleju VW PASSAT
- FORD FOCUS
- AUDI A6
- HONDA CIVIC
- Miarka oleju BMW Seria 5
- FORD MONDEO
- SKODA OCTAVIA
- RENAULT MEGANE
- Miarka oleju MERCEDES-BENZ Klasa C
- AUDI A3
- MAZDA 6
- MERCEDES-BENZ Klasa E
- Miarka oleju TOYOTA AVENSIS
- VW POLO
- CITROЁN C4
- OPEL CORSA

Olej silnikowy
(4393 produktów)
Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów
(10000 produktów)
Uszczelka, termostat
(10000 produktów)
Korek spustowy oleju, miska olejowa
(2756 produktów)
Uszczelka, głowica cylindrów
(10000 produktów)
Pompa wodna + zestaw paska rozrządu
(8359 produktów)Miarka olejowa wadliwy? » Identyfikacja awarii • Naprawa • Instrukcja naprawy
Do części samochodu, które są na ogół niechętnie używanego przez kierowców, bagnet należy do jednego z nich. Przez ekstrakcję i częste sprawdzanie poziomu oleju, jest on dużym zagrożeniem na jego zanieczyszczenie. Sprawdza się go prawie zawsze w czasie procedury tankowania, dlatego kierowca ma możliwość późniejszego go oczyszczenia. Tak więc, sprawdzanie bagnetem poziomu oleju w silniku jest aktualnie coraz rzadziej sprawdzane przez kierowców. Dlatego bez tej wiedzy możemy doprowadzić do bardzo poważnych konsekwencji, w tym nawet zatarcia silnika. Jak w przypadku większości stacji benzynowych, dostępne są na nich ręczniki papierowe, które umożliwiają sprawdzenie poziomu oleju po uprzednim wyczyszczeniu bagnetu.
Jednak miarka poziomu oleju regularnie się zmienia, dlatego sprawdzenie poziomu oleju w silniku może doprowadzić do różnych wyników, w zależności od tego, czy silnik jest ciepły, czy już chłodny. Olej był wyraźnie widoczny w wyznaczonych miejscach. Mimo to sam olej może być uważany za niezdatny do korzystania. Ciemny kolor wskazuje na zanieczyszczenie. Rezultat jest natychmiastowy i w razie potrzeby należy wymienić filtr oleju oraz przeprowadzić samą wymianę oleju. Jeśli w oleju widać pęcherzyki powietrza, oznacza to, że wał korbowy pieni olej silnikowy. To może zdarzyć się tylko wtedy, gdy zbyt dużo oleju jest w zbiorniku. Ponieważ bagnet oleju zawsze idzie w dół do miski olejowej, każdy niepożądany dźwięk musi być brany pod uwagę jako początki awarii. W misce olejowej olej już uzyskuje chłodzenie i pęcherzyki są ograniczone. Niemniej jednak nadal występuje i jest to poważne ostrzeżenie. Jest więc jasne, że sprawdzenie bagnetem poziomu oleju jest więcej niż tylko użyteczne.
Olej w nieoptymalnym stanie zlepia tłok, ścianki cylindra, ma mniejszą prędkość przepływu przez zanieczyszczenia, jeśli stosuje się zużyty już filtr oleju, a będzie to skutkowało wolniejszym chłodzeniem silnika. Tak więc gdy widzimy, że olej silnikowy posiada inny kolor niż powinien, należy niezwłocznie go wymienić. Aby nabyć nowy bagnet do sprawdzania poziomu oleju należy go nabyć w naszym sklepie internetowym, który oferuje bardzo tanie części, w tym napinacz pasa korbowego, drążki sterownicze, tłoki , wentylator itp.