Czujnik położenia wału korbowego do Twojego samochodu

Czujnik pozycji wału korbowego dla topowych modelów
- Czujnik położenia wału korbowego BMW Seria 3
- Czujnik położenia wału korbowego AUDI A4
- Czujnik wału korbowego VW GOLF
- OPEL ASTRA
- Czujnik położenia wału korbowego BMW Seria 5
- Czujnik położenia wału korbowego AUDI A6
- Czujnik wału korbowego VW PASSAT
- FORD FOCUS
- Czujnik położenia wału korbowego SKODA OCTAVIA
- Czujnik położenia wału korbowego FORD MONDEO
- Czujnik wału korbowego AUDI A3
- MERCEDES-BENZ Klasa E
- Czujnik położenia wału korbowego HONDA CIVIC
- Czujnik położenia wału korbowego MERCEDES-BENZ Klasa C
- Czujnik wału korbowego RENAULT MEGANE
- SEAT LEON
- Czujnik położenia wału korbowego VW POLO
- Czujnik położenia wału korbowego MAZDA 6
- Czujnik wału korbowego TOYOTA AVENSIS
- OPEL INSIGNIA
Inne części Elektryka
Czujnik położenia wału korbowego wadliwy? » Identyfikacja awarii • Naprawa • Instrukcja naprawy
Generatory impulsowe są składnikami, które mogą wykrywać prędkość i dlatego mogą być stosowane w różnych miejscach pojazdu. Zbieranie danych przekierowuje je na urządzenia sterujące. Ponieważ struktura generatora impulsowego jest bardzo proste i odbiera dane, które są niezawodnie przesyłane, jej dane są bardzo wiarygodne. Każdy generator impulsów jest umieszczony w ramce z metalowego rdzenia z żelaza i posiada cewki oraz magnesy. Automatycznie tworzy pole magnetyczne na uzwojeniu cewki. Koło zębate obraca się, a tworzone jest tam również pole magnetyczne.
Tak, oba pola magnetyczne są zebrane. Jeśli pole magnetyczne jest przerwane, napięcie zmienia się i natychmiast impuls zostanie pominięty. To się dzieje, ciągle w biegu, jak pojawiają się luki między zębami koła i zębnika. Luka ta jest wyjątkowo duża i będzie zaniedbywać inne impulsy. Gdyby brakowało więcej niż jednego zęba, wykryje to sterownik i nie zostanie uruchomiony alarm. Małe szczeliny są ignorowane, gdy brakuje zębów na kole zębatym, co nadal nie jest problemem. W tym samym czasie generator impulsu rejestruje prędkość i błędy. Gdziekolwiek jest przekazywany moment obrotowy z jednego biegu generatory impulsowe mogą być stosowane do monitorowania pracy silnika. Korzystając z nich można znaleźć błędy w automatycznej skrzyni biegów, ABS i ESP, w stacyjce indukcyjnego i wałku rozrządu. Zasada generatora impulsów jest już znany z 1831 roku, ale została po raz pierwszy użyta w samochodzie jako kontrola elektroniczna.
Tak więc nie zawsze można znaleźć generator impulsów jednostek sterujących w samochodzie. Ponieważ prędkość jest zawsze określona, kontroler bez danych z generatora impulsów w decydującym momencie będzie wydawać polecenie, aby wyłączyć silnik. Jest to jednak bardzo rzadkie. Dlatego odpowiedni generator impulsów powinien być sprawdzany podczas zachowania niewielkiej prędkości. Aby wymienić generator, zawsze możemy znaleźć pasującą część w naszym sklepie internetowym, w tym dmuchawę, pokrywę bagażnika, kolektor, skrzynię korbową, światła przeciwmgielne itp.
Tak, oba pola magnetyczne są zebrane. Jeśli pole magnetyczne jest przerwane, napięcie zmienia się i natychmiast impuls zostanie pominięty. To się dzieje, ciągle w biegu, jak pojawiają się luki między zębami koła i zębnika. Luka ta jest wyjątkowo duża i będzie zaniedbywać inne impulsy. Gdyby brakowało więcej niż jednego zęba, wykryje to sterownik i nie zostanie uruchomiony alarm. Małe szczeliny są ignorowane, gdy brakuje zębów na kole zębatym, co nadal nie jest problemem. W tym samym czasie generator impulsu rejestruje prędkość i błędy. Gdziekolwiek jest przekazywany moment obrotowy z jednego biegu generatory impulsowe mogą być stosowane do monitorowania pracy silnika. Korzystając z nich można znaleźć błędy w automatycznej skrzyni biegów, ABS i ESP, w stacyjce indukcyjnego i wałku rozrządu. Zasada generatora impulsów jest już znany z 1831 roku, ale została po raz pierwszy użyta w samochodzie jako kontrola elektroniczna.
Tak więc nie zawsze można znaleźć generator impulsów jednostek sterujących w samochodzie. Ponieważ prędkość jest zawsze określona, kontroler bez danych z generatora impulsów w decydującym momencie będzie wydawać polecenie, aby wyłączyć silnik. Jest to jednak bardzo rzadkie. Dlatego odpowiedni generator impulsów powinien być sprawdzany podczas zachowania niewielkiej prędkości. Aby wymienić generator, zawsze możemy znaleźć pasującą część w naszym sklepie internetowym, w tym dmuchawę, pokrywę bagażnika, kolektor, skrzynię korbową, światła przeciwmgielne itp.
Nasze propozycje towaru: