Czujniki parkowania do Twojego samochodu

Czujnik PDC dla topowych modelów
- Czujniki parkowania BMW Seria 3
- Czujniki parkowania AUDI A4
- Czujnik parkowania VW GOLF
- OPEL ASTRA
- Czujniki parkowania BMW Seria 5
- Czujniki parkowania AUDI A6
- Czujnik parkowania VW PASSAT
- FORD FOCUS
- Czujniki parkowania SKODA OCTAVIA
- Czujniki parkowania FORD MONDEO
- Czujnik parkowania AUDI A3
- MERCEDES-BENZ Klasa E
- Czujniki parkowania HONDA CIVIC
- Czujniki parkowania MERCEDES-BENZ Klasa C
- Czujnik parkowania RENAULT MEGANE
- SEAT LEON
- Czujniki parkowania VW POLO
- Czujniki parkowania MAZDA 6
- Czujnik parkowania TOYOTA AVENSIS
- OPEL INSIGNIA
Inne części Elektryka
Czujniki parkowania wadliwy? » Identyfikacja awarii • Naprawa • Instrukcja naprawy
Aktywne elektroniczne czujniki parkowania są obecnie oferowane na każdym pojeździe, o ile jest to zainstalowane w wyposażeniu standardowym Twojego samochodu. Klienci to nie tylko ludzie starsi. W trakcie rozwoju znajdują się zasadnicze trzy typy lub warianty czujników. Niektóre techniki informują kierowcę akustycznie i za pomocą kolorowych sygnałów. Jednak korzystanie z kamer, a także z systemie kineskopu staje się coraz bardziej popularne. Kombinacje mogą być prawie zawsze stosowane.
Czujnik parkowania z ultradźwiękowym były jednym z pierwszych spośród tych technik ostrzegania kierowcy. Czujniki są zamontowane w zderzakach, które wykrywają przeszkody za pomocą ultradźwięków. Ponieważ czujniki nie można zmierzyć bardzo szeroko, muszą być one włożona do maksymalnie sześciu czujników. Na parkingu możliwe jest, że bardzo gęsta cienka bariera czujnika nie będzie widoczna. Ponadto, jest określona maksymalna prędkość 20 km/h. We wnętrzu kierowca jest informowany za pomocą sygnałów dźwiękowych ze skalą barw, jak daleko znajduje się kolejna przeszkoda. Podobna technika działa z radarem. Stąd jest korzystniej, że mniejsza ilość komponentów jest konieczne, aby system działał prawidłowo i bez jakichkolwiek awarii. Ponadto, radar działa jeszcze w szybszym tempie. Jednakże, radar uważa grube krople deszczu i śniegu za przeszkody, więc metoda ta może być stosowana tylko w zależności od pogody. Oba systemy mogą funkcjonować w połączeniu z kamerą, ale przede wszystkim stosuje się je oddzielnie. Powierzchnia tylna będzie widoczna dokładnie z lustrem szerokokątnym, więc samochód może być idealnie zaparkowany. Istnieje także mała kamera zainstalowana z tyłu, która zajmuje niewiele miejsca.
Wreszcie, samochód może być przekazywany przez automatyczny system automatycznej kierownicy. Jak tylko pojazd obok lub przed miejscem parkowania jest zatrzymany, to system parkowania przejmuje sterowanie dzięki silnikowi elektrycznemu. Tylko pedał gazu i hamulec musi być obsługiwany przez kierowcę. Cały system wymaga modernizacji. Te i inne elementy mogą być zakupione w dowolnej chwili w naszym sklepie internetowym i wygodnie zamawiać, jak i również wąż, zaciski ramienia lub preparat ochronny przed kurz, klamki itp.
Czujnik parkowania z ultradźwiękowym były jednym z pierwszych spośród tych technik ostrzegania kierowcy. Czujniki są zamontowane w zderzakach, które wykrywają przeszkody za pomocą ultradźwięków. Ponieważ czujniki nie można zmierzyć bardzo szeroko, muszą być one włożona do maksymalnie sześciu czujników. Na parkingu możliwe jest, że bardzo gęsta cienka bariera czujnika nie będzie widoczna. Ponadto, jest określona maksymalna prędkość 20 km/h. We wnętrzu kierowca jest informowany za pomocą sygnałów dźwiękowych ze skalą barw, jak daleko znajduje się kolejna przeszkoda. Podobna technika działa z radarem. Stąd jest korzystniej, że mniejsza ilość komponentów jest konieczne, aby system działał prawidłowo i bez jakichkolwiek awarii. Ponadto, radar działa jeszcze w szybszym tempie. Jednakże, radar uważa grube krople deszczu i śniegu za przeszkody, więc metoda ta może być stosowana tylko w zależności od pogody. Oba systemy mogą funkcjonować w połączeniu z kamerą, ale przede wszystkim stosuje się je oddzielnie. Powierzchnia tylna będzie widoczna dokładnie z lustrem szerokokątnym, więc samochód może być idealnie zaparkowany. Istnieje także mała kamera zainstalowana z tyłu, która zajmuje niewiele miejsca.
Wreszcie, samochód może być przekazywany przez automatyczny system automatycznej kierownicy. Jak tylko pojazd obok lub przed miejscem parkowania jest zatrzymany, to system parkowania przejmuje sterowanie dzięki silnikowi elektrycznemu. Tylko pedał gazu i hamulec musi być obsługiwany przez kierowcę. Cały system wymaga modernizacji. Te i inne elementy mogą być zakupione w dowolnej chwili w naszym sklepie internetowym i wygodnie zamawiać, jak i również wąż, zaciski ramienia lub preparat ochronny przed kurz, klamki itp.
Nasze propozycje towaru: