Zderzak do Twojego samochodu

Okładzina zderzaka dla topowych modelów
- Zderzak BMW Seria 3
- Zderzak AUDI A4
- Okładzina zderzaka VW GOLF
- OPEL ASTRA
- Zderzak BMW Seria 5
- Zderzak AUDI A6
- Okładzina zderzaka VW PASSAT
- FORD FOCUS
- Zderzak SKODA OCTAVIA
- Zderzak FORD MONDEO
- Okładzina zderzaka AUDI A3
- MERCEDES-BENZ Klasa E
- Zderzak HONDA CIVIC
- Zderzak MERCEDES-BENZ Klasa C
- Okładzina zderzaka RENAULT MEGANE
- SEAT LEON
- Zderzak VW POLO
- Zderzak MAZDA 6
- Okładzina zderzaka TOYOTA AVENSIS
- OPEL INSIGNIA
Inne części Karoseria
Zderzak wadliwy? » Identyfikacja awarii • Naprawa • Instrukcja naprawy
Zderzak pojawił się od pierwszych dni po produkcji samochodów, nawet gdy początkowo miał zabezpieczać przed starciami. Tylko kilka samochodów było na ulicach. Jednak samochody zostały już wyposażone w tych czasach w zderzak. Służył przede wszystkim do holowania. ADAC i profesjonalne usługi holownicze były jeszcze nieznane, tak rozbite samochody musiały zostać zastąpione przez inny samochód. Lina mogła być powiązana ze zderzakiem.
Pręty żelazne były przymocowane w dwóch punktach do ramy korpusu. Ta manipulacja była utrzymywany w postaci prawie nie zmienionej znacznie po 1945 roku. Tylko w kształcie prętów zróżnicowanych i później chromowanych. W wypadku, gdy dwie pozycje na ramie po raz pierwszy zostały naruszone. Połowa przyłożonej siły odpowiednio spotkała się. Po ciężkim zderzeniu mogły pojawić się ślady. Skutki były widoczne po wgnieceniach, załamaniach na zderzaku. Jeśli pieszy został uderzony, często doznał złamania kości. Oba efekty mogłyby być skutecznie ograniczone, jedynie zderzak stała się nowoczesny. Pojawiło się złącze z całej szerokości, w całości umieszczone na ramie. Sam zderzak wykonany z tworzywa sztucznego, skóry na zewnątrz, a jego rdzeń składał się z pianki. Oba materiały były łagodniejsze na nośniku co miało skutek w mniejszej ilości rannych.
W konsekwencji, stało się mniej uszkodzeń i śladów wypadku. Ponieważ siła inwazji jest również rozłożone na całej powierzchni, wpływ na nadwozie jest odpowiednio zmiękczony. Po poważnych starciach zniszczone zderzaki zostały szybko zastąpione nowymi częściami, jeśli nie było żadnych wgnieceń w ramie. Wszystkie części, takie jak wałek rozrządu, napinacz pasa, urządzenie sterujące, parownik lub pas zębaty, mogą być tanio zamówione w naszym sklepie internetowym.
Pręty żelazne były przymocowane w dwóch punktach do ramy korpusu. Ta manipulacja była utrzymywany w postaci prawie nie zmienionej znacznie po 1945 roku. Tylko w kształcie prętów zróżnicowanych i później chromowanych. W wypadku, gdy dwie pozycje na ramie po raz pierwszy zostały naruszone. Połowa przyłożonej siły odpowiednio spotkała się. Po ciężkim zderzeniu mogły pojawić się ślady. Skutki były widoczne po wgnieceniach, załamaniach na zderzaku. Jeśli pieszy został uderzony, często doznał złamania kości. Oba efekty mogłyby być skutecznie ograniczone, jedynie zderzak stała się nowoczesny. Pojawiło się złącze z całej szerokości, w całości umieszczone na ramie. Sam zderzak wykonany z tworzywa sztucznego, skóry na zewnątrz, a jego rdzeń składał się z pianki. Oba materiały były łagodniejsze na nośniku co miało skutek w mniejszej ilości rannych.
W konsekwencji, stało się mniej uszkodzeń i śladów wypadku. Ponieważ siła inwazji jest również rozłożone na całej powierzchni, wpływ na nadwozie jest odpowiednio zmiękczony. Po poważnych starciach zniszczone zderzaki zostały szybko zastąpione nowymi częściami, jeśli nie było żadnych wgnieceń w ramie. Wszystkie części, takie jak wałek rozrządu, napinacz pasa, urządzenie sterujące, parownik lub pas zębaty, mogą być tanio zamówione w naszym sklepie internetowym.
Nasze propozycje towaru: