Belka zderzaka do Twojego samochodu

Belka wzmocnienie zderzaka dla topowych modelów
- Belka zderzaka BMW Seria 3
- Belka zderzaka AUDI A4
- Wzmocnienie zderzaka VW GOLF
- OPEL ASTRA
- Belka zderzaka BMW Seria 5
- Belka zderzaka AUDI A6
- Wzmocnienie zderzaka VW PASSAT
- FORD FOCUS
- Belka zderzaka SKODA OCTAVIA
- Belka zderzaka FORD MONDEO
- Wzmocnienie zderzaka AUDI A3
- MERCEDES-BENZ Klasa E
- Belka zderzaka HONDA CIVIC
- Belka zderzaka MERCEDES-BENZ Klasa C
- Wzmocnienie zderzaka RENAULT MEGANE
- SEAT LEON
- Belka zderzaka VW POLO
- Belka zderzaka MAZDA 6
- Wzmocnienie zderzaka TOYOTA AVENSIS
- OPEL INSIGNIA
Inne części Karoseria
Belka zderzaka wadliwy? » Identyfikacja awarii • Naprawa • Instrukcja naprawy
Wszystkie obszary wokół ramy samochodu należą do najwytrzymalszych miejsc nadwozia. Dlatego do mocowania nośnika zderzaka idealnym miejscem jest przód ramy. Unikając przez wszelkiego rodzaju zderzeniami i otarciami, belka mocująca zderzak zapobiega przed wieloma uszkodzeniami nadwozia. Jeśli zderzak może pochłaniać znaczną część wielu drobnych wypadków, które pozostają niemal bez konsekwencji lub uszkodzenia mogą być sklasyfikowane jako nieistotne.
Tradycyjnie, zderzaki posiadają dwie kotwice, tak, że siła zderzenia podczas kolizji i każdego rozłamu między tymi dwoma punktami jest podzielona na pół. Zderzak miał dwa miejsca, w których zostało to spełnione. Mimo, że został użyta tylko połowa mocy, nie zawsze można uniknąć uszkodzenia zderzaka. Zderzaki były nawet prawie zawsze uszkodzone, gdyby posiadały tylko wgniecenia. Dzisiejsze zderzaki nie są inaczej ukształtowane, ale są w pełni stosowane. W rezultacie siła uderzenia wpływa na niego z minimalną siłą. Efekt jest odpowiednio niski. Tylko wtedy, gdy uszkodzenie nastąpiło przy użyciu niskiej prędkości, zderzak posiadał trwałe ślady zderzenia. Łagodnie działa również pianka w zderzaku, która wykazuje słaby efekt pochłaniający wstrząsy. Te projekty pojawiły się na rynku od 1990 roku i na ogół są egzekwowane aż do teraz.
W samochodach wcześniejszej daty tradycyjnej konstrukcji należy się liczyć się z mniejszą amortyzacją zderzeń. Modernizacja jest technicznie wykonalna, ale będzie to wymagało zmiany projektu. Właścicieli starych pojazdów bardzo trudno namówić na tego rodzaju rozwiązania. Inne rozwiązania nie są znane na rynku. Oba projekty umożliwiają łatwą wymianę, a wsporniki są proste utrzymane. Wszystkie części są łatwe do wymiany i są oferowane w naszym sklepie internetowym, w tym również można zakupić filtr oleju, wąż, wymienniki ciepła (grzejniki ciepła), centralny zamek itp.
Tradycyjnie, zderzaki posiadają dwie kotwice, tak, że siła zderzenia podczas kolizji i każdego rozłamu między tymi dwoma punktami jest podzielona na pół. Zderzak miał dwa miejsca, w których zostało to spełnione. Mimo, że został użyta tylko połowa mocy, nie zawsze można uniknąć uszkodzenia zderzaka. Zderzaki były nawet prawie zawsze uszkodzone, gdyby posiadały tylko wgniecenia. Dzisiejsze zderzaki nie są inaczej ukształtowane, ale są w pełni stosowane. W rezultacie siła uderzenia wpływa na niego z minimalną siłą. Efekt jest odpowiednio niski. Tylko wtedy, gdy uszkodzenie nastąpiło przy użyciu niskiej prędkości, zderzak posiadał trwałe ślady zderzenia. Łagodnie działa również pianka w zderzaku, która wykazuje słaby efekt pochłaniający wstrząsy. Te projekty pojawiły się na rynku od 1990 roku i na ogół są egzekwowane aż do teraz.
W samochodach wcześniejszej daty tradycyjnej konstrukcji należy się liczyć się z mniejszą amortyzacją zderzeń. Modernizacja jest technicznie wykonalna, ale będzie to wymagało zmiany projektu. Właścicieli starych pojazdów bardzo trudno namówić na tego rodzaju rozwiązania. Inne rozwiązania nie są znane na rynku. Oba projekty umożliwiają łatwą wymianę, a wsporniki są proste utrzymane. Wszystkie części są łatwe do wymiany i są oferowane w naszym sklepie internetowym, w tym również można zakupić filtr oleju, wąż, wymienniki ciepła (grzejniki ciepła), centralny zamek itp.
Nasze propozycje towaru: