Wybierz typ silnika

Alternator WIESMANN GT MF4 coupe, rok od2003
Wybierz według rodzaju paliwa
Inne części zapasowe Elektryka
- Czujnik temperatury GT MF4
- Czujnik abs GT MF4
- Światła przednie GT MF4
- Żarówka, lampa kierunkowskazu GT MF4
- Lampy tylne GT MF4
- Przepływomierz powietrza GT MF4
- Kierunkowskaz GT MF4
- Rozrusznik GT MF4
- Czujnik spalania stukowego GT MF4
- Czujnik zużycia klocków GT MF4
- Czujnik temperatury płynu chłodzącego GT MF4
- Oświetlenie tablicy rejestracyjnej GT MF4
- Przełącznik zespolony GT MF4
- Czujnik położenia wału korbowego GT MF4
- Czujniki parkowania GT MF4
Alternator WIESMANN GT MF4 coupe: najlepsze produkty
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 24
- Zacisk: B+ (M8)
- Jakość: SEG New
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Kąt mocowania [stopień]: 60
- Warunki: nowy
BV PSH | 556.511.150.280
1753,12 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba żeber: 5
- Liczba rowków: 5
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Pozycja / stopień: R 90
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe, Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+, B+ (M8), L - DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Ciężar [kg]: 6,675
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0076
578,55 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: B+/L/DFM
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B1+(M8),DFM,L
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0008
278,23 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: L-DFM, M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0006
437,14 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 10,4
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0003
453,56 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 85
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 58
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 7
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M6), IG-S-L-M
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 37
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0113
470,79 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- Zacisk: B+ (M8), COM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 56
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0066
653,42 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Technika połączeń: B+(M8)
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0557
526,30 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym, z kołem pasowym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+, DFM, L
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4, 2
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
- Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0073
405,67 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wielorowkowym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M5 D+, B+ M8
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych0
- Wymiar gwintu: M10X1,5
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,6
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0053
414,79 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 130
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 70,0
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 7
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 36
- Kąt mocowania [stopień]0
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0011
626,94 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 51
- Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wielorowkowym
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: B+,L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Pozycja / stopień: R 90
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe, Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ / L / DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Ciężar [kg]: 5,33
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30,5
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0291
537,96 PLN
Warunki: nowy