Wybierz typ silnika

Alternator TRABANT 1.1 Tramp, rok od1990
Wybierz według rodzaju paliwa

Inne części zapasowe Elektryka
- Czujnik temperatury 1.1 Tramp
- Czujnik abs 1.1 Tramp
- Światła przednie 1.1 Tramp
- Żarówka, lampa kierunkowskazu 1.1 Tramp
- Lampy tylne 1.1 Tramp
- Przepływomierz powietrza 1.1 Tramp
- Kierunkowskaz 1.1 Tramp
- Rozrusznik 1.1 Tramp
- Czujnik spalania stukowego 1.1 Tramp
- Czujnik zużycia klocków 1.1 Tramp
- Czujnik temperatury płynu chłodzącego 1.1 Tramp
- Oświetlenie tablicy rejestracyjnej 1.1 Tramp
- Przełącznik zespolony 1.1 Tramp
- Czujnik położenia wału korbowego 1.1 Tramp
- Czujniki parkowania 1.1 Tramp
Alternator TRABANT 1.1 Tramp: najlepsze produkty
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]: 12, 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- Zacisk: B+(M8)/D+/W, M8 B+, D+ W Plug 25
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0106
521,62 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 180
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 62
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- ID wykonania wtyczki: L-DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Grubość 1 [mm]: 14
- Długość 3 [mm]: 61
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 60
- Liczba zębów 1: 18T
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0058
729,72 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wielorowkowym
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Pozycja / stopień: L 40
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Ciężar [kg]: 6,91
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0160
428,77 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba żeber: 5
- Liczba rowków: 5
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Pozycja / stopień: R 90
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe, Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+, B+ (M8), L - DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Ciężar [kg]: 6,675
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0076
578,55 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 51
- Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wielorowkowym
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: B+,L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Pozycja / stopień: R 90
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe, Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ / L / DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Ciężar [kg]: 5,33
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30,5
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0291
537,96 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 10,4
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0003
453,56 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 180
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba żeber: 7
- Liczba rowków: 7
- ID wykonania wtyczki: 0238
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
- Zacisk: M8 B+, LIN2
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Grubość 1 [mm]: 70
- Średnica otworu 2 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 31
- Ciężar netto [kg]: 7,5
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0153
505,73 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: B+(M8), SIG, FR, A
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0039
452,85 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- Zacisk: B+ (M8), COM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 56
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0066
653,42 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym, z kołem pasowym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+, DFM, L
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4, 2
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
- Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0073
405,67 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Liczba żeber: 5
- Liczba rowków: 5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: по часовой стрелке
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- Zacisk: B+ (M8), L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10,5
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Wymiar gwintu: M10x1,5
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 61
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0043
607,57 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B2+(M8),L,DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0047
1040,28 PLN
Warunki: nowy