00#
35-8774
Wybierz typ silnika
Wybierz swój samochód
Szukaj
Najlepsza cena za oryginalny Alternator OPEL GT Roadster (M07) od CAR_YEAR_FROM% do 2009 w naszym sklepie internetowym

Alternator OPEL GT Roadster (M07), rok od2007

Wybierz według rodzaju paliwa
Alternator Opel GT Roadster benzyna
benzyna
  • Alternator Opel GT Roadster 2.0 (G67) 264 KM

Alternator OPEL GT Roadster (M07): najlepsze produkty
Alternator
Prądnica OPEL GT Roadster (M07) 2011
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 145
  • Napięcie [V]: 12
  • Ø koła pasowego [mm]: 58,0
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
  • Liczba rowków: 5
  • Zacisk: B+ (M8)
  • Jakość: +Line Original
  • Liczba otworów do mocowania: 3
  • Warunki:  nowy
BV PSH 135.578.145.000 Alternator Opel GT Roadster
BV PSH | 135.578.145.000
794,01 PLN
Warunki:  nowy
Alternator
Alternator OPEL GT Roadster (M07) 2010
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 33
  • Napięcie [V]: 12
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 79
  • Koła pasowe: do rolki paska napędowego
  • Liczba rowków: 1
  • ID wykonania wtyczki: B+(M6),D+(M5), B+(M6), D+(M5), W
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
  • Zacisk: B+ (M6)
  • Średnica otworu 1 [mm]: 8,3
  • Liczba otworów do mocowania: 2
  • Liczba otworów gwintowanych0
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 21
  • Warunki:  nowy
STARK SKGN-0320923 Alternator Opel GT Roadster
STARK | SKGN-0320923
460,45 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy
Alternator
Prądnica OPEL GT Roadster (M07) 2009
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 33
  • Napięcie [V]: 12
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 79
  • Koła pasowe: do rolki paska napędowego
  • Liczba rowków: 1
  • ID wykonania wtyczki: B+(M6),D+(M5), B+(M6), D+(M5), W
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
  • Zacisk: B+ (M6)
  • Średnica otworu 1 [mm]: 8,3
  • Liczba otworów do mocowania: 2
  • Liczba otworów gwintowanych0
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 21
  • Warunki:  nowy
RIDEX 4G0701 Alternator Opel GT Roadster
RIDEX | 4G0701
395,38 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy
Alternator
Alternator OPEL GT Roadster (M07) 2008
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 125
  • Napięcie [V]: 12
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
  • Jakość: PREMIUM LINE
  • Część wymienna bez kaucji
  • Warunki:  Zregenerowana
AS-PL A3035PR Alternator Opel GT Roadster
AS-PL | A3035PR
704,03 PLN
Warunki:  Zregenerowana
Alternator
Prądnica OPEL GT Roadster (M07) 2007
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 100
  • Napięcie [V]: 14
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 54
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym, z kołem pasowym wielofunkcyjnym
  • Liczba rowków: 5
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
  • Zacisk: B+ (M8)
  • Średnica otworu 1 [mm]: 10
  • Liczba otworów do mocowania: 3
  • Liczba otworów gwintowanych: 1
  • Wymiar gwintu: M8X1,25
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 52,5
  • Warunki:  nowy
RIDEX 4G0013 Alternator Opel GT Roadster
RIDEX | 4G0013
359,51 PLN
Warunki:  nowy
Alternator
Alternator OPEL GT Roadster (M07) 2011
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 100
  • Napięcie [V]: 12
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 60
  • Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
  • Liczba rowków: 6
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: zawiera pompę próżniową
  • Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
  • Zacisk: B+ (M8), L, W
  • Średnica otworu 1 [mm]: 10
  • Średnica otworu 2 [mm]: 8
  • Liczba otworów do mocowania: 3
  • Liczba otworów gwintowanych0
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 35
  • Agregaty/rolki: zawiera pompę próżniową
  • Warunki:  nowy
RIDEX 4G0026 Alternator Opel GT Roadster
RIDEX | 4G0026
479,40 PLN
Warunki:  nowy
Alternator
Prądnica OPEL GT Roadster (M07) 2010
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 125
  • Napięcie [V]: 14
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 49
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
  • Liczba rowków: 6
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Pozycja / stopień: re 90
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa, Mocowanie 4-punktowe
  • Zacisk: B+ (M8)
  • Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
  • Liczba otworów: 2
  • Liczba otworów do mocowania: 4
  • Liczba otworów gwintowanych: 2
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 33
  • Warunki:  nowy
RIDEX 4G0072 Alternator Opel GT Roadster
RIDEX | 4G0072
449,01 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy
Alternator
Alternator OPEL GT Roadster (M07) 2009
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 140
  • Napięcie [V]: 14
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 57
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
  • Liczba rowków: 6
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
  • Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
  • Zacisk: M8 B+
  • Średnica otworu 1 [mm]: 9
  • Liczba otworów do mocowania: 4
  • Technika połączeń: B+(M8)
  • Liczba otworów gwintowanych: 2
  • Wymiar gwintu: M8X1,25
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
  • Warunki:  nowy
RIDEX 4G0557 Alternator Opel GT Roadster
RIDEX | 4G0557
526,17 PLN
Warunki:  nowy
Alternator
Prądnica OPEL GT Roadster (M07) 2008
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 36
  • Napięcie [V]: 12
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 45
  • Koła pasowe: z kołem pasowym
  • Liczba rowków: 1
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa, Mocowanie 3-punktowe
  • Zacisk: B+ B+ D+
  • Średnica otworu 1 [mm]: 8.5
  • Liczba otworów do mocowania: 3
  • Liczba otworów gwintowanych0
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 33
  • Warunki:  nowy
RIDEX 4G0484 Alternator Opel GT Roadster
RIDEX | 4G0484
309,54 PLN
Warunki:  nowy
Alternator
Alternator OPEL GT Roadster (M07) 2007
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 90
  • Napięcie [V]: 14
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 50
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym, z kołem pasowym
  • Liczba rowków: 6
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
  • Zacisk: M8 B+, DFM, L
  • Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
  • Liczba otworów do mocowania: 4, 2
  • Liczba otworów gwintowanych: 2
  • Wymiar gwintu: M8
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
  • Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
  • Warunki:  nowy
RIDEX 4G0073 Alternator Opel GT Roadster
RIDEX | 4G0073
405,57 PLN
Warunki:  nowy
Alternator
Prądnica OPEL GT Roadster (M07) 2011
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 150
  • Napięcie [V]: 14
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 54
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
  • Liczba żeber: 6
  • Liczba rowków: 6
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
  • Zacisk: M8 B+, COM/LIN2
  • Średnica otworu 1 [mm]: 10
  • Liczba otworów gwintowanych: 2
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
  • Warunki:  nowy
RIDEX 4G0287 Alternator Opel GT Roadster
RIDEX | 4G0287
453,80 PLN
Warunki:  nowy
Alternator
Alternator OPEL GT Roadster (M07) 2010
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 120
  • Napięcie [V]: 14
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 62
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
  • Liczba rowków: 6
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
  • Zacisk: M8 B+ M5 D+
  • Średnica otworu 1 [mm]: 12
  • Liczba otworów do mocowania: 3
  • Liczba otworów gwintowanych0
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 27,5
  • Warunki:  nowy
RIDEX 4G0040 Alternator Opel GT Roadster
RIDEX | 4G0040
591,19 PLN
Warunki:  nowy