Wybierz typ silnika

Alternator HUMMER H1 SUV, rok od1992
Wybierz według rodzaju paliwa
Inne części zapasowe Elektryka
- Czujnik temperatury HUMMER H1 SUV
- Czujnik abs HUMMER H1 SUV
- Światła przednie HUMMER H1 SUV
- Żarówka, lampa kierunkowskazu HUMMER H1 SUV
- Lampy tylne HUMMER H1 SUV
- Przepływomierz powietrza HUMMER H1 SUV
- Kierunkowskaz HUMMER H1 SUV
- Rozrusznik HUMMER H1 SUV
- Czujnik spalania stukowego HUMMER H1 SUV
- Czujnik zużycia klocków HUMMER H1 SUV
- Czujnik temperatury płynu chłodzącego HUMMER H1 SUV
- Oświetlenie tablicy rejestracyjnej HUMMER H1 SUV
- Przełącznik zespolony HUMMER H1 SUV
- Czujnik położenia wału korbowego HUMMER H1 SUV
- Czujniki parkowania HUMMER H1 SUV
Alternator HUMMER H1 SUV: najlepsze produkty
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 145
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: P, L, F, S
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M6)
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 73
- Warunki: nowy

STARK | SKGN-03221599
815,77 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 125
- Napięcie [V]: 12
- Ø koła pasowego [mm]: 61,2
- Liczba rowków: 6
- Zacisk: B+ (M8)
- Jakość: Valeo New
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Kąt mocowania [stopień]0
- Warunki: nowy
BV PSH | 835.528.125.500
1771,42 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 145
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: P, L, F, S
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M6)
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 73
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G1376
700,46 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 10,4
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0003
452,69 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 85
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 58
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 7
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M6), IG-S-L-M
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 37
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0113
472,10 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym, z kołem pasowym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+, DFM, L
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4, 2
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
- Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0073
404,89 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),D+,W
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0041
497,56 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 14, 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 53
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym, z kołem pasowym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10,5
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Długość [mm]: 185
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 61, 60
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0045
536,57 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wielorowkowym
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Pozycja / stopień: L 40
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Ciężar [kg]: 6,91
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0160
385,25 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- Zacisk: B+ (M8), COM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 56
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0066
652,16 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 51
- Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wielorowkowym
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: B+,L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Pozycja / stopień: R 90
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe, Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ / L / DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Ciężar [kg]: 5,33
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30,5
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0291
536,92 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: L-DFM, M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0006
436,87 PLN
Warunki: nowy