00#
31-0420
Oryginalne Alternator DAIMLER V8 cena

Alternator DAIMLER V8

Wybierz swój samochód
Szukaj
Alternator DAIMLER V8 oryginalne cena
Oryginalne Prądnica DAIMLER V8 wysokiej jakości

Alternator DAIMLER V8 od wybranych i najlepszych producentów

  • Alternator BOSCH DAIMLER V8 oryginalne katalog

Nasze propozycje dla Prądnica do Twojego samochodu DAIMLER V8:

Nasz sklep internetowy zapewnia prawie 0 produktów do Alternator DAIMLER V8 w segmencie klasy premium na terenie całej Europy. Stale uaktualniamy asortyment produktów zgodnie z wymaganiami naszych grup docelowych. U ich podstaw leży markowa jakość kategorii Prądnica do V8 w najwyższym standardzie technicznym.

Alternator
8EL 015 630-651 HELLA Prądnica DAIMLER V8 1970
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 120
  • Napięcie [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 48
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
  • Liczba rowków: 7
  • niewymagany zwrot starej części
  • Nowa część bez depozytu
  • Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
  • Warunki:  nowy
HELLA 8EL 015 630-651 oryginalne Alternator DAIMLER V8 1970
HELLA | 8EL 015 630-651
716,20 PLN
Warunki:  nowy
Alternator
845.502.120.050 BV PSH Alternator DAIMLER V8 1969
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 120
  • Napięcie [V]: 12
  • Ø koła pasowego [mm]: 53,0
  • Liczba rowków: 5
  • Zacisk: B+ (M8)
  • Jakość: +Line Original
  • Liczba otworów do mocowania: 2
  • Warunki:  nowy
BV PSH 845.502.120.050 oryginalne Alternator DAIMLER V8 1969
BV PSH | 845.502.120.050
1073,27 PLN
Warunki:  nowy
Alternator
565.010.050.000 BV PSH Prądnica DAIMLER V8 1968
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 50
  • Napięcie [V]: 12
  • Zacisk: B+ (M6)
  • Jakość: +Line Original
  • Liczba otworów do mocowania0
  • Kąt mocowania [stopień]0
  • Warunki:  nowy
BV PSH 565.010.050.000 oryginalne Alternator DAIMLER V8 1968
BV PSH | 565.010.050.000
442,67 PLN
Warunki:  nowy
Alternator
SKGN-0320484 STARK Alternator DAIMLER V8 1967
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 36
  • Napięcie [V]: 12
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 45
  • Koła pasowe: z kołem pasowym
  • Liczba rowków: 1
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa, Mocowanie 3-punktowe
  • Zacisk: B+ B+ D+
  • Średnica otworu 1 [mm]: 8.5
  • Liczba otworów do mocowania: 3
  • Liczba otworów gwintowanych0
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 33
  • Warunki:  nowy
STARK SKGN-0320484 oryginalne Alternator DAIMLER V8 1967
STARK | SKGN-0320484
359,79 PLN
Warunki:  nowy
Alternator
SKGN-0320811 STARK Prądnica DAIMLER V8 1970
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 120
  • Napięcie [V]: 12
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 55
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
  • Liczba rowków: 5
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
  • Zacisk: B+(M8), D, IG, L
  • Średnica otworu 1 [mm]: 10
  • Liczba otworów do mocowania: 2
  • Liczba otworów gwintowanych: 1
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 32
  • Warunki:  nowy
STARK SKGN-0320811 oryginalne Alternator DAIMLER V8 1970
STARK | SKGN-0320811
1062,54 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy
Alternator
4G0589 RIDEX Alternator DAIMLER V8 1969
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 120
  • Napięcie [V]: 12
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 55
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
  • Liczba rowków: 5
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
  • Zacisk: B+(M8), D, IG, L
  • Średnica otworu 1 [mm]: 10
  • Liczba otworów do mocowania: 2
  • Liczba otworów gwintowanych: 1
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 32
  • Warunki:  nowy
RIDEX 4G0589 oryginalne Alternator DAIMLER V8 1969
RIDEX | 4G0589
912,33 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy
Alternator
845.508.150.050 BV PSH Prądnica DAIMLER V8 1968
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 150
  • Napięcie [V]: 12
  • Ø koła pasowego [mm]: 48,9
  • Liczba rowków: 6
  • Zacisk: B+ (M8), M8 B+
  • Jakość: +Line Original
  • Liczba otworów do mocowania: 2
  • Warunki:  nowy
BV PSH 845.508.150.050 oryginalne Alternator DAIMLER V8 1968
BV PSH | 845.508.150.050
704,10 PLN
Warunki:  nowy
Alternator
845.507.120.050 BV PSH Alternator DAIMLER V8 1967
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 120
  • Napięcie [V]: 12
  • Ø koła pasowego [mm]: 47,7
  • Liczba rowków: 7
  • Zacisk: B+ (M8), M8 B+
  • Jakość: +Line Original
  • Liczba otworów do mocowania: 2
  • Warunki:  nowy
BV PSH 845.507.120.050 oryginalne Alternator DAIMLER V8 1967
BV PSH | 845.507.120.050
876,74 PLN
Warunki:  nowy
Alternator
845.506.150.050 BV PSH Prądnica DAIMLER V8 1970
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 150
  • Napięcie [V]: 12
  • Ø koła pasowego [mm]: 48,9
  • Liczba rowków: 6
  • Zacisk: B+ (M8)
  • Jakość: +Line Original
  • Liczba otworów do mocowania: 2
  • Kąt mocowania [stopień]: +60
  • Warunki:  nowy
BV PSH 845.506.150.050 oryginalne Alternator DAIMLER V8 1970
BV PSH | 845.506.150.050
765,79 PLN
Warunki:  nowy
Alternator
4G0975 RIDEX Alternator DAIMLER V8 1969
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 120
  • Napięcie [V]: 14
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 48
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
  • Liczba żeber: 7
  • Liczba rowków: 7
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
  • Zacisk: B+ (M8), P IG L
  • Średnica otworu 1 [mm]: 10.5
  • Liczba otworów do mocowania: 2
  • Liczba otworów gwintowanych0
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 91
  • Warunki:  nowy
RIDEX 4G0975 oryginalne Alternator DAIMLER V8 1969
RIDEX | 4G0975
608,82 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy
Alternator
SKGN-0321197 STARK Prądnica DAIMLER V8 1968
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 120
  • Napięcie [V]: 14
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 48
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
  • Liczba żeber: 7
  • Liczba rowków: 7
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
  • Zacisk: B+ (M8), P IG L
  • Średnica otworu 1 [mm]: 10.5
  • Liczba otworów do mocowania: 2
  • Liczba otworów gwintowanych0
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 91
  • Warunki:  nowy
STARK SKGN-0321197 oryginalne Alternator DAIMLER V8 1968
STARK | SKGN-0321197
709,04 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy
Alternator
4G0484 RIDEX Alternator DAIMLER V8 1967
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 36
  • Napięcie [V]: 12
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 45
  • Koła pasowe: z kołem pasowym
  • Liczba rowków: 1
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa, Mocowanie 3-punktowe
  • Zacisk: B+ B+ D+
  • Średnica otworu 1 [mm]: 8.5
  • Liczba otworów do mocowania: 3
  • Liczba otworów gwintowanych0
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 33
  • Warunki:  nowy
RIDEX 4G0484 oryginalne Alternator DAIMLER V8 1967
RIDEX | 4G0484
308,96 PLN
Warunki:  nowy