Wybierz typ silnika

Alternator BUICK Century V Sedan, rok od1981
Wybierz według rodzaju paliwa
Inne części zapasowe Elektryka
- Czujnik temperatury Century 5
- Czujnik abs Century 5
- Światła przednie Century 5
- Żarówka, lampa kierunkowskazu Century 5
- Lampy tylne Century 5
- Przepływomierz powietrza Century 5
- Kierunkowskaz Century 5
- Rozrusznik Century 5
- Czujnik spalania stukowego Century 5
- Czujnik zużycia klocków Century 5
- Czujnik temperatury płynu chłodzącego Century 5
- Oświetlenie tablicy rejestracyjnej Century 5
- Przełącznik zespolony Century 5
- Czujnik położenia wału korbowego Century 5
- Czujniki parkowania Century 5
Alternator BUICK Century V Sedan: najlepsze produkty
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 105
- Napięcie [V]: 12
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Jakość: STANDARD LINE
- Wersja: 6004MA5008
- Nowa część bez depozytu
- Warunki: nowy
AS-PL | A0324
901,67 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- Zacisk: B+ (M8), COM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 56
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0066
654,24 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 100
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 58
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba żeber: 7
- ID wykonania wtyczki: 0203
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- Zacisk: L-IG-RLO-M
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Długość 3 [mm]: 71,0
- Średnica otworu 2 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 23,5
- Ciężar netto [kg]: 5,9
- Długość 4 [mm]: 60,0
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0037
603,48 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 180
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba żeber: 7
- Liczba rowków: 7
- ID wykonania wtyczki: 0238
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
- Zacisk: M8 B+, LIN2
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Grubość 1 [mm]: 70
- Średnica otworu 2 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 31
- Ciężar netto [kg]: 7,5
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0153
457,42 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Technika połączeń: B+(M8)
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0557
526,02 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Napięcie [V]: 12, 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Liczba rowków: 4
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: M6 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 33
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0089
513,79 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 85
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 58
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 7
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M6), IG-S-L-M
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 37
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0113
472,77 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 10,4
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0003
453,33 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: B+(M8), SIG, FR, A
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0039
452,62 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),D+,W
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0041
498,26 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: B+/L/DFM
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B1+(M8),DFM,L
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0008
340,46 PLN
Warunki: nowy
Alternator
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym, z kołem pasowym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+, DFM, L
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4, 2
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
- Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
- Warunki: nowy

RIDEX | 4G0073
405,46 PLN
Warunki: nowy