00#
27-4748
Oryginalne Alternator BMW E3 cena

Alternator BMW E3

Wybierz swój samochód
Szukaj
Alternator BMW E3 oryginalne cena
Oryginalne Prądnica BMW E3 wysokiej jakości

Alternator BMW E3 od wybranych i najlepszych producentów

  • Alternator BOSCH BMW E3 oryginalne katalog
  • Alternator VALEO BMW E3 oryginalne katalog
  • Alternator HELLA BMW E3 oryginalne katalog
  • Alternator MAGNETI MARELLI BMW E3 oryginalne katalog
  • Alternator ALANKO BMW E3 opinie
  • Alternator LAUBER BMW E3 opinie

Nasze propozycje dla Prądnica do Twojego samochodu BMW E3:

Nasz sklep internetowy zapewnia prawie 24 produktów do Alternator BMW E3 w segmencie klasy premium na terenie całej Europy. Stale uaktualniamy asortyment produktów zgodnie z wymaganiami naszych grup docelowych. U ich podstaw leży markowa jakość kategorii Prądnica do E3 w najwyższym standardzie technicznym.

Alternator
0 986 082 200 BOSCH Prądnica BMW E3 1977
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 180
  • Napięcie [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 53,5
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
  • Liczba rowków: 6
  • Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
  • zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
  • Długość [mm]: 180
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 57
  • Warunki:  Zregenerowana
BOSCH 0 986 082 200 oryginalne Alternator BMW E3 1977
BOSCH | 0 986 082 200
1000,67 PLN
Warunki:  Zregenerowana
Alternator
A0157PR AS-PL Alternator BMW E3 1976
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 80
  • Napięcie [V]: 12
  • Koła pasowe: z kołem pasowym
  • Jakość: PREMIUM LINE
  • Część wymienna bez kaucji
  • Warunki:  Zregenerowana
AS-PL A0157PR oryginalne Alternator BMW E3 1976
AS-PL | A0157PR
800,58 PLN
Warunki:  Zregenerowana
Alternator
4G1219 RIDEX Prądnica BMW E3 1975
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 180
  • Napięcie [V]: 12
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 53
  • Koła pasowe: z kołem pasowym
  • Liczba rowków: 6
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
  • Zacisk: B+ (M8)
  • Średnica otworu 1 [mm]: 10
  • Liczba otworów do mocowania: 3
  • Liczba otworów gwintowanych: 1
  • Wymiar gwintu: M10
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 57
  • Warunki:  nowy
RIDEX 4G1219 oryginalne Alternator BMW E3 1975
RIDEX | 4G1219
670,30 PLN
Warunki:  nowy
Alternator
4G0045 RIDEX Alternator BMW E3 1974
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 150
  • Napięcie [V]: 14, 12
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 53
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym, z kołem pasowym
  • Liczba rowków: 6
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
  • zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
  • Zacisk: L, DFM
  • Średnica otworu 1 [mm]: 10,5
  • Liczba otworów do mocowania: 3
  • Długość [mm]: 185
  • Liczba otworów gwintowanych: 1
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 61, 60
  • Warunki:  nowy
RIDEX 4G0045 oryginalne Alternator BMW E3 1974
RIDEX | 4G0045
537,32 PLN
Warunki:  nowy
Alternator
4G0646 RIDEX Prądnica BMW E3 1973
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 180
  • Napięcie [V]: 14
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 55
  • Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wolnobieżnym
  • Liczba żeber: 6
  • Liczba rowków: 6
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Pozycja / stopień: L 95
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
  • Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
  • Zacisk: B+(M8),COM
  • Średnica otworu 1 [mm]: 10
  • Ciężar [kg]: 7,67
  • Rozstaw śrub mocujących [mm]: 28
  • Liczba otworów do mocowania: 3
  • Liczba otworów gwintowanych: 1
  • Wymiar gwintu: M10
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 58
  • Warunki:  nowy
RIDEX 4G0646 oryginalne Alternator BMW E3 1973
RIDEX | 4G0646
584,71 PLN
Warunki:  nowy
Alternator
8EL 012 428-141 HELLA Alternator BMW E3 1972
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 120
  • Napięcie [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 50
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
  • Liczba rowków: 6
  • niewymagany zwrot starej części
  • Nowa część bez depozytu
  • Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
  • Warunki:  nowy
HELLA 8EL 012 428-141 oryginalne Alternator BMW E3 1972
HELLA | 8EL 012 428-141
743,15 PLN
Warunki:  nowy
Alternator
4G0066R RIDEX REMAN Prądnica BMW E3 1971
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 150
  • Napięcie [V]: 14
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 54
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
  • Liczba rowków: 6
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
  • Zacisk: B+ (M8), COM
  • Średnica otworu 1 [mm]: 10
  • Liczba otworów do mocowania: 3
  • Liczba otworów gwintowanych: 2
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 56
  • Warunki:  Zregenerowana
RIDEX REMAN 4G0066R oryginalne Alternator BMW E3 1971
RIDEX REMAN | 4G0066R
538,85 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  Zregenerowana
Alternator
4G0043 RIDEX Alternator BMW E3 1970
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 150
  • Napięcie [V]: 12
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 54
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
  • Liczba żeber: 5
  • Liczba rowków: 5
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: по часовой стрелке
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
  • Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
  • Zacisk: B+ (M8), L DFM
  • Średnica otworu 1 [mm]: 10,5
  • Liczba otworów do mocowania: 3
  • Liczba otworów gwintowanych: 1
  • Wymiar gwintu: M10x1,5
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 61
  • Warunki:  nowy
RIDEX 4G0043 oryginalne Alternator BMW E3 1970
RIDEX | 4G0043
576,74 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy
Alternator
9090317 ROTOVIS Automotive Electrics Prądnica BMW E3 1969
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 150
  • Napięcie [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 54
  • Liczba żeber: 6
  • Pozycja / stopień: li 95
  • Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
  • Warunki:  Zregenerowana
ROTOVIS Automotive Electrics 9090317 oryginalne Alternator BMW E3 1969
ROTOVIS Automotive Ele...
632,08 PLN
Warunki:  Zregenerowana
Alternator
4G0116 RIDEX Alternator BMW E3 1968
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 90
  • Napięcie [V]: 14
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 50
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
  • Liczba rowków: 6
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa, Mocowanie 3-punktowe
  • zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
  • Zacisk: B+(M8), M8 B+, L DFM IG
  • Średnica otworu 1 [mm]: 10
  • Liczba otworów do mocowania: 3
  • Liczba otworów gwintowanych: 1
  • Wymiar gwintu: M10x1,5
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 69,1
  • Warunki:  nowy
RIDEX 4G0116 oryginalne Alternator BMW E3 1968
RIDEX | 4G0116
551,65 PLN
Warunki:  nowy
Alternator
4G0084 RIDEX Prądnica BMW E3 1977
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 70
  • Napięcie [V]: 14
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 55
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
  • Liczba rowków: 6
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
  • Zacisk: B+ (M8), D+ / W
  • Średnica otworu 1 [mm]: 8
  • Liczba otworów do mocowania: 3
  • Liczba otworów gwintowanych: 1
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
  • Warunki:  nowy
RIDEX 4G0084 oryginalne Alternator BMW E3 1977
RIDEX | 4G0084
440,52 PLN
Warunki:  nowy
Alternator
4G0066 RIDEX Alternator BMW E3 1976
  • Prąd ładowania alternatora [A]: 150
  • Napięcie [V]: 14
  • Napięcie znamionowe [V]: 14
  • Ø koła pasowego [mm]: 54
  • Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
  • Liczba rowków: 6
  • Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
  • Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
  • Zacisk: B+ (M8), COM
  • Średnica otworu 1 [mm]: 10
  • Liczba otworów do mocowania: 3
  • Liczba otworów gwintowanych: 2
  • Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 56
  • Warunki:  nowy
RIDEX 4G0066 oryginalne Alternator BMW E3 1976
RIDEX | 4G0066
654,24 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy