00#
83-8559
Olej przekładniowy TRIUMPH GT6 Mk1 MK II 105 KM 1968

Olej do skrzyni automatycznej TRIUMPH GT6 Mk1 MK II 105 KM 2.0L benzyna

Zmień

Filter
Olej przekładniowy dla GT6 Mk1

Najlepiej sprzedający się

OXIMO WUSAG1016D Olej do skrzyni automatycznej TRIUMPH GT6 Mk1 MK II 105 KM benzyna 1970
OXIMO WUSAG1016D Olej do automatycznej skrzyni biegów TRIUMPH GT6 Mk1 MK II 105 KM 1968
OXIMO WUSAG1016D Pióro wycieraczki z obu stron, z przodu, 1000[mm], Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne)
Artykuł №: WUSAG1016D
Więcej
  • Strona zabudowy: z przodu, z obu stron
  • Długość [mm]: 1000
  • Rodzaj wycieraczki: Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne)
  • Warunki:  nowy
115,45 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
HENGST FILTER E1045H D599 Olej do skrzyni automatycznej TRIUMPH GT6 Mk1 MK II 105 KM benzyna 1969
HENGST FILTER E1045HD599 Olej ATF TRIUMPH GT6 Mk1 MK II 105 KM 1969
HENGST FILTER E1045HD599 Filtr oleju Wkład filtra
Artykuł №: E1045H D599
Więcej
  • Rodzaj filtra: Wkład filtra
  • Wysokość [mm]: 77,5
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 34
  • Średnica [mm]: 93
  • Warunki:  nowy
49,42 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
MANN-FILTER H1018/2n Olej ATF do skrzyni automatycznej TRIUMPH GT6 Mk1 MK II 105 KM 1970
MANN-FILTER H1018/2n Filtr oleju z uszczelnieniem, Wkład filtra
Artykuł №: H 1018/2 n
Więcej
  • Rodzaj filtra: Wkład filtra
  • Wysokość [mm]: 78
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 34
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 34
  • Średnica [mm]: 94
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
  • Warunki:  nowy
43,09 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
RIDEX PLUS 402B0927P Olej przekładniowy do automatycznej skrzyni biegów TRIUMPH GT6 Mk1 MK II 105 KM 1968
RIDEX PLUS 402B0927P Klocki hamulcowe Oś przednia
Artykuł №: 402B0927P
Więcej
  • Strona zabudowy: Oś przednia
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: nieprzygotowany do wskaźnika zużycia
  • Rok prod. od: 09/1970
  • Wysokość [mm]: 66,2
  • Szerokość [mm]: 78,2
  • Grubość [mm]: 15,1
  • Numer WVA: 20491
  • Jednostka ilości: Zestaw na jedną oś
  • Warunki:  nowy
77,21 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
SAMKO 5SP126 Olej do skrzyni automatycznej TRIUMPH GT6 Mk1 MK II 105 KM benzyna 1969
SAMKO 5SP126 Olej do skrzyni automatycznej TRIUMPH GT6 Mk1 MK II 105 KM 1969
SAMKO 5SP126 Klocki hamulcowe Oś przednia
Artykuł №: 5SP126
Więcej
    • Rok prod. od: 09/1970
    • Strona zabudowy: Oś przednia
  • Wysokość [mm]: 66
  • Szerokość [mm]: 78,2
  • Grubość [mm]: 15,1
  • System hamulcowy: TRW
  • Warunki:  nowy
82,11 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
UFI 25.443.00 Olej do skrzyni automatycznej TRIUMPH GT6 Mk1 MK II 105 KM benzyna 1968
UFI 25.443.00 Olej do automatycznej skrzyni biegów TRIUMPH GT6 Mk1 MK II 105 KM 1970
UFI 25.443.00 Filtr oleju Wkład filtra
Artykuł №: 25.443.00
Więcej
  • Rodzaj filtra: Wkład filtra
  • Wysokość [mm]: 74
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 33
  • Średnica [mm]: 95
  • Warunki:  nowy
44,13 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
FERODO FDB167 Olej ATF TRIUMPH GT6 Mk1 MK II 105 KM 1968
FERODO PREMIER ECO FRICTION FDB167 Klocki hamulcowe Oś przednia, bez dodatków
Artykuł №: FDB167
Więcej
    • Strona zabudowy: Oś przednia
    • Rok prod. od: 09/1970
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: nieprzygotowany do wskaźnika zużycia
  • Wysokość [mm]: 67
  • Szerokość [mm]: 78
  • Grubość [mm]: 15
  • Linia produktów: PREMIER ECO FRICTION
  • Oznaczenie kontrolne: R90 Homologated
  • Ciężar [kg]: 1,14
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez dodatków
  • System hamulcowy: TRW
  • Liczba na oś: 1, 4
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Długość opakowania [cm]: 15,2
  • Szerokość opakowania [cm]: 10,6
  • Wysokość opakowania [cm]: 4
  • Jednostka ilości: Zestaw na jedną oś
  • Warunki:  nowy
87,67 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
TRICO EF280 Olej ATF do skrzyni automatycznej TRIUMPH GT6 Mk1 MK II 105 KM 1969
TRICO EF280 Pióro wycieraczki Std Hook, po stronie kierowcy, 280[mm]
Artykuł №: EF280
Więcej
    • Strona zabudowy: po stronie kierowcy, po stronie pasażera
    • Specyfikacja: Std Hook
  • Długość [mm]: 280
  • Długość [cal]: 11
  • Masa [g]: 60
  • Warunki:  nowy
21,07 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
QUINTON HAZELL BP103 Olej do skrzyni automatycznej TRIUMPH GT6 Mk1 MK II 105 KM benzyna 1968
QUINTON HAZELL BP103 Olej przekładniowy do automatycznej skrzyni biegów TRIUMPH GT6 Mk1 MK II 105 KM 1970
QUINTON HAZELL BP103 Klocki hamulcowe Oś przednia
Artykuł №: BP103
Więcej
  • Strona zabudowy: Oś przednia
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: bez styku zużycia
  • Wysokość [mm]: 64,2
  • Szerokość [mm]: 79
  • Grubość [mm]: 15,6
  • Jednostka ilości: Zestaw na jedną oś
  • Warunki:  nowy
91,87 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
JURID 571247J Olej do skrzyni automatycznej TRIUMPH GT6 Mk1 MK II 105 KM 1968
JURID 571247J Klocki hamulcowe Oś przednia, bez dodatków
Artykuł №: 571247J
Więcej
    • Strona zabudowy: Oś przednia
    • Rok prod. od: 09/1970
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: nieprzygotowany do wskaźnika zużycia
  • Wysokość 1 [mm]: 67
  • Wysokość [mm]: 67
  • Szerokość [mm]: 78
  • Grubość [mm]: 15
  • Numer WVA: 20491
  • Oznaczenie kontrolne: R90 Homologated
  • Ciężar [kg]: 1,14
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez dodatków
  • System hamulcowy: TRW
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Długość opakowania [cm]: 15
  • Szerokość opakowania [cm]: 10
  • Wysokość opakowania [cm]: 4,5
  • Jednostka ilości: Zestaw na jedną oś
  • Warunki:  nowy
70,80 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +

Ten artykuł został dodany do Twojego koszyka

Znaleziono 15 wyników