00#
65-7303
Katalizator TRIUMPH Dolomite Sedan Sprint 129 KM 1973

Kolektor wydechowy TRIUMPH Dolomite Sedan Sprint 129 KM 2.0L benzyna

Zmień

Filter
Katalizator dla Dolomite Sedan

Najlepiej sprzedający się

NGK 3812 Kolektor wylotowy TRIUMPH Dolomite Sedan Sprint 129 KM 1973
NGK 3812 świeca zapłonowa odkręcane złącze SAE, Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa, nieodkłócony, ze stożkowym gniazdem uszczelki
Artykuł №: 3812
Więcej
  • Rozmiar klucza: 16 mm
  • Długość gwintu [mm]: 17,5
  • Położenie elektrod [mm]: 3,0
  • świeca zapłonowa: odkręcane złącze SAE, Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa, nieodkłócony, ze stożkowym gniazdem uszczelki
  • Wymiar gwintu: M14 x 1,25
  • Odstęp elektrod [mm]: 0,6
  • Warunki:  nowy
15,53 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
MAPCO 104350HPS Kolektor spalin TRIUMPH Dolomite Sedan Sprint 129 KM 1974
MAPCO HPS Standard 104350HPS Pióro wycieraczki Sztuka, z obu stron, z przodu, 350[mm], Pióro wycieraczki hybrydowej
Artykuł №: 104350HPS
Więcej
  • Strona zabudowy: z przodu, z obu stron
  • Długość [mm]: 350
  • Rodzaj wycieraczki: Pióro wycieraczki hybrydowej
  • Linia produktów: HPS Standard
  • Jednostka ilości: Sztuka
  • Jakość: HPS standard
  • Warunki:  nowy
59,41 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
NGK 6466 Kolektor układu wydechowego TRIUMPH Dolomite Sedan Sprint 129 KM 1975
NGK V-Line 6466 świeca zapłonowa odkręcane złącze SAE, Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa, nieodkłócony, ze stożkowym gniazdem uszczelki
Artykuł №: 6466
Więcej
  • Rozmiar klucza: 16 mm
  • Długość gwintu [mm]: 17,5
  • Położenie elektrod [mm]: 3,0
  • świeca zapłonowa: odkręcane złącze SAE, Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa, nieodkłócony, ze stożkowym gniazdem uszczelki
  • Wymiar gwintu: M14 x 1,25
  • Linia produktów: V-Line
  • Warunki:  nowy
17,51 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
CHAMPION OE011/T10 Kolektor wydechowy TRIUMPH Dolomite Sedan Sprint 129 KM 1976
CHAMPION Powersport OE011/T10 świeca zapłonowa M4/SAE, Nickel GE, 1 elektroda masowa, z gniazdem stożkowym, Miedziana elektroda środkowa
Artykuł №: OE011/T10
Więcej
  • Rozmiar klucza: 16 mm
  • Długość gwintu [mm]: 17,5
  • Położenie elektrod [mm]: 3
  • świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, z gniazdem stożkowym, Miedziana elektroda środkowa
  • Wymiar gwintu: M14x1.25
  • Odstęp elektrod [mm]: 0,9
  • Linia produktów: Powersport
  • Technika połączeń: M4/SAE
  • wymagana liczba: 4
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Jakość/Klasa: Nickel GE
  • Techniczny numer informacyjny: RS9YC
  • Moment dokręcenia od [Nm]: 15
  • Moment dokręcenia do [Nm]: 20
  • Długość opakowania [cm]: 8,85
  • Szerokość opakowania [cm]: 2,6
  • Wysokość opakowania [cm]: 2,35
  • Opór od [kOhm]: 3
  • Opór do [kOhm]: 9
  • Wysięg [mm]: 1,5
  • Warunki:  nowy
20,61 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
CHAMPION CET9 Kolektor wylotowy TRIUMPH Dolomite Sedan Sprint 129 KM 1977
CHAMPION Aerovantage Spoiler CET9 świeca zapłonowa SAE, Ti Poly-V, 1 elektroda masowa, z gniazdem stożkowym
Artykuł №: CET9
Więcej
    • wymagana liczba: 4
    • alternatywnie
  • Rozmiar klucza: 16 mm
  • Długość gwintu [mm]: 17,5
  • Położenie elektrod [mm]: 3
  • świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, z gniazdem stożkowym
  • Wymiar gwintu: M14x1.25
  • Odstęp elektrod [mm]: 0,9
  • Linia produktów: Aerovantage Spoiler
  • Technika połączeń: SAE
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Jakość/Klasa: Ti Poly-V
  • Techniczny numer informacyjny: CET9
  • Moment dokręcenia od [Nm]: 15
  • Moment dokręcenia do [Nm]: 20
  • Długość opakowania [cm]: 8,85
  • Szerokość opakowania [cm]: 2,6
  • Wysokość opakowania [cm]: 2,35
  • Opór od [kOhm]: 3
  • Opór do [kOhm]: 10
  • Wysięg [mm]: 1,5
  • Warunki:  nowy
38,18 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
NGK 1516 Kolektor spalin TRIUMPH Dolomite Sedan Sprint 129 KM 1978
NGK LPG Laser Line 1516 świeca zapłonowa Rodzaj paliwa: CNG/LPG, Elektroda środkowa irydowa, Przyłącze stałe SAE
Artykuł №: 1516
Więcej
  • Rozmiar klucza: 16 mm
  • Długość gwintu [mm]: 17,5
  • świeca zapłonowa: Elektroda środkowa irydowa, Przyłącze stałe SAE
  • Wymiar gwintu: M14 x 1,25
  • Odstęp elektrod [mm]: 0,6
  • Linia produktów: LPG Laser Line
  • Rodzaj paliwa: CNG/LPG
  • Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 60000
  • Warunki:  nowy
85,88 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
RIDEX 686S0033 Kolektor układu wydechowego TRIUMPH Dolomite Sedan Sprint 129 KM 1979
RIDEX 686S0033 świeca zapłonowa Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa
Artykuł №: 686S0033
Więcej
  • Rozmiar klucza: 16 mm
  • Gwint zewn. [mm]: 14
  • Długość gwintu [mm]: 17,5
  • Położenie elektrod [mm]: 3
  • świeca zapłonowa: Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa
  • Skok gwintu [mm]: 1,25
  • Odstęp elektrod [mm]: 0,8
  • Moment dokręcenia [Nm]: 20
  • Liczba zestyków: 1
  • Kąt dokręcenia [stopień]: 15
  • Warunki:  nowy
10,76 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
CHAMPION CCH9808 Kolektor wydechowy TRIUMPH Dolomite Sedan Sprint 129 KM 1980
CHAMPION Platinum CT CCH9808 świeca zapłonowa SAE, Pt GE, 1 elektroda masowa, z gniazdem stożkowym, Elektroda środkowa irydowa
Artykuł №: CCH9808
Więcej
    • wymagana liczba: 4
    • alternatywnie
  • Rozmiar klucza: 16 mm
  • Długość gwintu [mm]: 17,5
  • Położenie elektrod [mm]: 3
  • świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, z gniazdem stożkowym, Elektroda środkowa irydowa
  • Wymiar gwintu: M14x1.25
  • Odstęp elektrod [mm]: 1,3
  • Linia produktów: Platinum CT
  • Technika połączeń: SAE
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Jakość/Klasa: Pt GE
  • Techniczny numer informacyjny: RS8WYPB5
  • Moment dokręcenia od [Nm]: 15
  • Moment dokręcenia do [Nm]: 20
  • Długość opakowania [cm]: 9,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 2,1
  • Wysokość opakowania [cm]: 2,1
  • Opór od [kOhm]: 3
  • Opór do [kOhm]: 10
  • Wysięg [mm]: 1,5
  • Warunki:  nowy
51,31 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
FERODO FDB809M Kolektor wylotowy TRIUMPH Dolomite Sedan Sprint 129 KM 1981
FERODO PREMIER ECO FRICTION FDB809M Klocki hamulcowe Oś tylna, bez dodatków
Artykuł №: FDB809M
Więcej
  • Strona zabudowy: Oś tylna
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: nieprzygotowany do wskaźnika zużycia
  • Wysokość [mm]: 55
  • Szerokość [mm]: 63
  • Grubość [mm]: 14,3
  • Linia produktów: PREMIER ECO FRICTION
  • Oznaczenie kontrolne: R90 Homologated
  • Ciężar [kg]: 0,72
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez dodatków
  • System hamulcowy: TRW
  • Liczba na oś: 1, 4
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Długość opakowania [cm]: 13,2
  • Szerokość opakowania [cm]: 9
  • Wysokość opakowania [cm]: 4,6
  • Jednostka ilości: Zestaw na jedną oś
  • Warunki:  nowy
75,60 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
TRW GDB535 Kolektor wydechowy TRIUMPH Dolomite Sedan Sprint 129 KM benzyna 1981
TRW GDB535 Kolektor spalin TRIUMPH Dolomite Sedan Sprint 129 KM 1973
TRW GDB535 Klocki hamulcowe Oś przednia
Artykuł №: GDB535
Więcej
    • Strona zabudowy: Oś przednia
    • Rok prod. od: 09/1975
    • Rok prod. do: 01/1981
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: nieprzygotowany do wskaźnika zużycia
  • Wysokość [mm]: 63,3
  • Szerokość [mm]: 63,3
  • Grubość [mm]: 14,4
  • Ograniczenia producenta: TRW
  • Jednostka ilości: Zestaw na jedną oś
  • Warunki:  nowy
107,67 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +

Ten artykuł został dodany do Twojego koszyka

Znaleziono 20 wyników