00#
68-5227
Cewka zapłonowa TRIUMPH 2.5 PI Mk2 Sedan 2.5 134 KM 1968

Moduł zapłonowy / sterownik TRIUMPH 2.5 PI Mk2 Sedan 2.5 134 KM 2.5L benzyna

Zmień

Filter
Cewka zapłonowa dla 2.5 PI Mk2 Sedan

Najlepiej sprzedający się

CHAMPION CCH9804 Moduł zapłonowy TRIUMPH 2.5 PI Mk2 Sedan 2.5 134 KM 1968
CHAMPION CCH9804 świeca zapłonowa SAE, Pt GE, 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki, Elektroda środkowa irydowa
Artykuł №: CCH9804
Więcej
    • wymagana liczba: 6
    • alternatywnie
  • Rozmiar klucza: 21 mm
  • Długość gwintu [mm]: 19
  • Położenie elektrod [mm]: 3
  • świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki, Elektroda środkowa irydowa
  • Wymiar gwintu: M14x1.25
  • Odstęp elektrod [mm]: 0,8
  • Technika połączeń: SAE
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Jakość/Klasa: Pt GE
  • Techniczny numer informacyjny: RN8WYPB3
  • Moment dokręcenia od [Nm]: 25
  • Moment dokręcenia do [Nm]: 30
  • Długość opakowania [cm]: 10
  • Szerokość opakowania [cm]: 2,5
  • Wysokość opakowania [cm]: 2,5
  • Opór od [kOhm]: 3
  • Opór do [kOhm]: 10
  • Wysięg [mm]: 1,5
  • Warunki:  nowy
77,64 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
NGK 7529 Moduł zapłonu TRIUMPH 2.5 PI Mk2 Sedan 2.5 134 KM 1969
NGK 7529 świeca zapłonowa Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa, nieodkłócony, z płaskim gniazdem uszczelki, Przyłącze stałe SAE
Artykuł №: 7529
Więcej
  • Rozmiar klucza: 20,8 mm
  • Długość gwintu [mm]: 19,0
  • Położenie elektrod [mm]: 3,0
  • świeca zapłonowa: Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa, nieodkłócony, z płaskim gniazdem uszczelki, Przyłącze stałe SAE
  • Wymiar gwintu: M14 x 1,25
  • Warunki:  nowy
12,79 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
NGK 7811 Sterownik zapłonu TRIUMPH 2.5 PI Mk2 Sedan 2.5 134 KM 1970
NGK 7811 świeca zapłonowa odkręcane złącze SAE, Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa, nieodkłócony, z płaskim gniazdem uszczelki
Artykuł №: 7811
Więcej
  • Rozmiar klucza: 20,8 mm
  • Długość gwintu [mm]: 19,0
  • Położenie elektrod [mm]: 3,0
  • świeca zapłonowa: odkręcane złącze SAE, Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa, nieodkłócony, z płaskim gniazdem uszczelki
  • Wymiar gwintu: M14 x 1,25
  • Warunki:  nowy
13,97 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
STARK SKSP-1990011 Jednostka sterująca układu zapłonowego TRIUMPH 2.5 PI Mk2 Sedan 2.5 134 KM 1971
STARK SKSP-1990011 świeca zapłonowa 1 elektroda masowa
Artykuł №: SKSP-1990011
Więcej
  • Rozmiar klucza: 20,8
  • Gwint zewn. [mm]: 14
  • Długość gwintu [mm]: 19
  • Położenie elektrod [mm]: 3
  • świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa
  • Skok gwintu [mm]: 1,25
  • Odstęp elektrod [mm]: 0,8
  • Moment dokręcenia [Nm]: 28
  • Liczba zestyków: 1
  • Kąt dokręcenia [stopień]: 90
  • Warunki:  nowy
6,11 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
NGK 1497 Moduł zapłonowy / sterownik TRIUMPH 2.5 PI Mk2 Sedan 2.5 134 KM 1972
NGK LPG Laser Line 1497 świeca zapłonowa Rodzaj paliwa: CNG/LPG, odkręcane złącze SAE, Elektroda środkowa irydowa
Artykuł №: 1497
Więcej
  • Rozmiar klucza: 20,8 mm
  • świeca zapłonowa: odkręcane złącze SAE, Elektroda środkowa irydowa
  • Wymiar gwintu: M14 x 1,25
  • Linia produktów: LPG Laser Line
  • Rodzaj paliwa: CNG/LPG
  • Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 60000
  • Warunki:  nowy
90,42 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
DENSO W9EP Moduł zapłonowy TRIUMPH 2.5 PI Mk2 Sedan 2.5 134 KM 1973
DENSO Nickel W9EP świeca zapłonowa Removable SAE, 1 elektroda masowa, Elektorda środkowa niklowa
Artykuł №: W9EP
Więcej
  • Rozmiar klucza: 20.6 mm
  • Długość gwintu [mm]: 19
  • świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, Elektorda środkowa niklowa
  • Wymiar gwintu: M14x1.25
  • Linia produktów: Nickel
  • Technika połączeń: Removable SAE
  • Moment dokręcenia [Nm]: 22
  • Średnica [mm]: 14
  • Masa [g]: 56
  • dla numeru OE: 9993410685100
  • artykuł alternatywny: -
  • Warunki:  nowy
13,91 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
MANN-FILTER H1018/2n Moduł zapłonu TRIUMPH 2.5 PI Mk2 Sedan 2.5 134 KM 1974
MANN-FILTER H1018/2n Filtr oleju z uszczelnieniem, Wkład filtra
Artykuł №: H 1018/2 n
Więcej
  • Rodzaj filtra: Wkład filtra
  • Wysokość [mm]: 78
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 34
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 34
  • Średnica [mm]: 94
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
  • Warunki:  nowy
43,09 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
FERODO FVR833 Sterownik zapłonu TRIUMPH 2.5 PI Mk2 Sedan 2.5 134 KM 1975
FERODO PREMIER ECO FRICTION FVR833 Klocki hamulcowe Oś przednia, z dodatkami
Artykuł №: FVR833
Więcej
  • Strona zabudowy: Oś przednia
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: nieprzygotowany do wskaźnika zużycia
  • Wysokość [mm]: 70
  • Szerokość [mm]: 90
  • Grubość [mm]: 15
  • Linia produktów: PREMIER ECO FRICTION
  • Numer WVA: 20364, 20365
  • Oznaczenie kontrolne: R90 Homologated
  • Ciężar [kg]: 1,22
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dodatkami
  • System hamulcowy: Lockheed
  • Liczba na oś: 1, 4
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Długość opakowania [cm]: 16,8
  • Szerokość opakowania [cm]: 10
  • Wysokość opakowania [cm]: 6
  • Liczba czopów: 4
  • Jednostka ilości: Zestaw na jedną oś
  • Warunki:  nowy
132,35 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
CHAMPION CET8 Jednostka sterująca układu zapłonowego TRIUMPH 2.5 PI Mk2 Sedan 2.5 134 KM 1968
CHAMPION Aerovantage Spoiler CET8 świeca zapłonowa M4/SAE, Ti Poly-V, 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki
Artykuł №: CET8
Więcej
    • wymagana liczba: 6
    • alternatywnie
  • Rozmiar klucza: 21 mm
  • Długość gwintu [mm]: 19
  • Położenie elektrod [mm]: 3
  • świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki
  • Wymiar gwintu: M14x1.25
  • Odstęp elektrod [mm]: 0,9
  • Linia produktów: Aerovantage Spoiler
  • Technika połączeń: M4/SAE
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Jakość/Klasa: Ti Poly-V
  • Techniczny numer informacyjny: CET8
  • Moment dokręcenia od [Nm]: 25
  • Moment dokręcenia do [Nm]: 30
  • Długość opakowania [cm]: 8,85
  • Szerokość opakowania [cm]: 2,6
  • Wysokość opakowania [cm]: 2,35
  • Opór od [kOhm]: 3
  • Opór do [kOhm]: 10
  • Wysięg [mm]: 1,5
  • Warunki:  nowy
20,84 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
CHAMPION OE001/T10 Moduł zapłonowy / sterownik TRIUMPH 2.5 PI Mk2 Sedan 2.5 134 KM 1969
CHAMPION Powersport OE001/T10 świeca zapłonowa M4/SAE, Nickel GE, 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki, Miedziana elektroda środkowa
Artykuł №: OE001/T10
Więcej
  • Rozmiar klucza: 21 mm
  • Długość gwintu [mm]: 19
  • Położenie elektrod [mm]: 3
  • świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki, Miedziana elektroda środkowa
  • Wymiar gwintu: M14x1.25
  • Odstęp elektrod [mm]: 0,9
  • Linia produktów: Powersport
  • Technika połączeń: M4/SAE
  • wymagana liczba: 6
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Jakość/Klasa: Nickel GE
  • Techniczny numer informacyjny: N9YC
  • Moment dokręcenia od [Nm]: 25
  • Moment dokręcenia do [Nm]: 30
  • Długość opakowania [cm]: 8,65
  • Szerokość opakowania [cm]: 2,45
  • Wysokość opakowania [cm]: 2,45
  • Wysięg [mm]: 1,5
  • Warunki:  nowy
13,27 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +

Ten artykuł został dodany do Twojego koszyka

Znaleziono 20 wyników