
Kolektor wydechowy TRIUMPH 1300 Sedan 1.3 TC 76 KM 1.3L benzyna
Zmień
Wybierz swój pojazd

Najlepiej sprzedający się

Artykuł №: GDB535
Więcej
- Strona zabudowy: Oś przednia
- Rok prod. od: 03/1970
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: nieprzygotowany do wskaźnika zużycia
- Wysokość [mm]: 63,3
- Szerokość [mm]: 63,3
- Grubość [mm]: 14,4
- Ograniczenia producenta: TRW
- Jednostka ilości: Zestaw na jedną oś
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: GDB533
Więcej
- Strona zabudowy: Oś przednia
- Rok prod. do: 02/1970
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: nieprzygotowany do wskaźnika zużycia
- Wysokość [mm]: 55
- Szerokość [mm]: 63,3
- Grubość [mm]: 14,4
- Ograniczenia producenta: TRW
- Jednostka ilości: Zestaw na jedną oś
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: OE001/T10
Więcej
- Rozmiar klucza: 21 mm
- Długość gwintu [mm]: 19
- Położenie elektrod [mm]: 3
- świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki, Miedziana elektroda środkowa
- Wymiar gwintu: M14x1.25
- Odstęp elektrod [mm]: 0,9
- Linia produktów: Powersport
- Technika połączeń: M4/SAE
- wymagana liczba: 4
- Rodzaj połączenia: Pudełko
- Jakość/Klasa: Nickel GE
- Techniczny numer informacyjny: N9YC
- Moment dokręcenia od [Nm]: 25
- Moment dokręcenia do [Nm]: 30
- Długość opakowania [cm]: 8,65
- Szerokość opakowania [cm]: 2,45
- Wysokość opakowania [cm]: 2,45
- Wysięg [mm]: 1,5
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: 2364
Więcej
- Rozmiar klucza: 20,8 mm
- Długość gwintu [mm]: 19,0
- Położenie elektrod [mm]: 3,0
- świeca zapłonowa: odkręcane złącze SAE, Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa, nieodkłócony, z płaskim gniazdem uszczelki
- Wymiar gwintu: M14 x 1,25
- Linia produktów: V-Line
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: 4669
Więcej
- Rozmiar klucza: 20,8 mm
- Długość gwintu [mm]: 19,0
- Położenie elektrod [mm]: 3,0
- świeca zapłonowa: odkręcane złącze SAE, Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa, nieodkłócony, z płaskim gniazdem uszczelki
- Wymiar gwintu: M14 x 1,25
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: 5SP113
Więcej
- Rok prod. do: 02/1970
- Strona zabudowy: Oś przednia
- Wysokość [mm]: 55
- Szerokość [mm]: 63,3
- Grubość [mm]: 14,4
- System hamulcowy: TRW
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: UPT8
Więcej
- alternatywnie
- wymagana liczba: 4
- Rozmiar klucza: 21 mm
- Długość gwintu [mm]: 19
- świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki
- Wymiar gwintu: M14x1,25
- Odstęp elektrod [mm]: 0,9
- informacja uzupełniająca: ULTRA TITAN
- Technika połączeń: SAE/M4
- Jakość/Klasa: Poly-V Tit
- Moment dokręcenia od [Nm]: 20
- Moment dokręcenia do [Nm]: 30
- Opór od [kOhm]: 3
- Opór do [kOhm]: 10
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: CET8SB
Więcej
- wymagana liczba: 4
- alternatywnie
- Rozmiar klucza: 21 mm
- Długość gwintu [mm]: 19
- Położenie elektrod [mm]: 3
- świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki
- Wymiar gwintu: M14x1.25
- Odstęp elektrod [mm]: 0,9
- Linia produktów: Aerovantage Spoiler
- Technika połączeń: M4/SAE
- Opakowanie dostosowane do sprzedaży samoobsł. patrz wykaz
- Rodzaj połączenia: Blister
- Jakość/Klasa: Ti Poly-V
- Techniczny numer informacyjny: CET8
- Moment dokręcenia od [Nm]: 25
- Moment dokręcenia do [Nm]: 30
- Długość opakowania [cm]: 20
- Szerokość opakowania [cm]: 10
- Wysokość opakowania [cm]: 3,2
- Opór od [kOhm]: 3
- Opór do [kOhm]: 10
- Wysięg [mm]: 1,5
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: 6511
Więcej
- Rozmiar klucza: 20,8 mm
- Długość gwintu [mm]: 19,0
- Położenie elektrod [mm]: 3,0
- świeca zapłonowa: odkręcane złącze SAE, Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa, nieodkłócony, z płaskim gniazdem uszczelki
- Wymiar gwintu: M14 x 1,25
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: 5411
Więcej
- Rozmiar klucza: 20,8 mm
- Długość gwintu [mm]: 19,0
- Położenie elektrod [mm]: 4,5
- świeca zapłonowa: odkręcane złącze SAE, Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa, nieodkłócony, z płaskim gniazdem uszczelki
- Wymiar gwintu: M14 x 1,25
- Warunki: nowy
Bliższe dane