
Alternator Seat Cordoba 6K1 1.9 SDI 68 KM 1.9L olej napędowy

- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: B+/L/DFM
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B1+(M8),DFM,L
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Warunki: Zregenerowana
W tym Towar do wymiany 183,16 PLN Zastaw (w tym 23% VAT) (twój depozyt zostanie zwrocony)

- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: 0121
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Długość 3 [mm]: 61,0
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Długość [mm]: 39,0
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Ciężar netto [kg]: 6,7
- Długość 4 [mm]: 14,0
- Warunki: Zregenerowana
W tym Towar do wymiany 156,99 PLN Zastaw (w tym 23% VAT) (twój depozyt zostanie zwrocony)

- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50,0
- Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), D+W
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Ograniczenia producenta: BOSCH
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Warunki: Zregenerowana
W tym Towar do wymiany 156,99 PLN Zastaw (w tym 23% VAT) (twój depozyt zostanie zwrocony)

- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Napięcie [V]: 12
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Ograniczenia producenta: BOSCH
- Jakość: STANDARD LINE
- Nowa część bez depozytu
- Warunki: nowy

- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56,2
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Warunki: Zregenerowana
W tym Towar do wymiany 183,16 PLN Zastaw (w tym 23% VAT) (twój depozyt zostanie zwrocony)

- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: L-DFM, M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Ograniczenia producenta: BOSCH
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Warunki: Zregenerowana
W tym Towar do wymiany 183,16 PLN Zastaw (w tym 23% VAT) (twój depozyt zostanie zwrocony)

- Rok prod. do: 08/2002
- Kod silnika: AGP
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 5-biegowa
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 51
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: L-DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Warunki: Zregenerowana
W tym Towar do wymiany 156,99 PLN Zastaw (w tym 23% VAT) (twój depozyt zostanie zwrocony)

- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: L-DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ M8, M8 B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Warunki: Zregenerowana
W tym Towar do wymiany 104,66 PLN Zastaw (w tym 23% VAT) (twój depozyt zostanie zwrocony)

- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: B+/L/DFM
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B1+(M8),DFM,L
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Warunki: nowy

- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: B+/L/DFM
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B1+(M8),DFM,L
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Warunki: nowy