
Amortyzator układu kierowniczego Mitsubishi Eclipse D22 2.0 Turbo 200 KM 2.0L benzyna
Zmień
Wybierz swój pojazd
Znajdziesz tutaj 20 wysokiej jakości części samochodowych, takich jak Amortyzator układu kierowniczego, do Twojego MITSUBISHI Eclipse I Coupe (D22A) 2.0 Turbo 4G63-T (DOHC 16V) 147 kW rok od 12.1989

Najlepiej sprzedający się

Artykuł №: 1703610
Więcej
- Rok prod. od: 08/1990
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Numer seryjny: 1703610
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: LS287
Więcej
- Rok prod. od: 11/1991
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Wysokość [mm]: 86
- Średnica [mm]: 66
- Średnica 4 [mm]: 63
- średnica 3 [mm]: 57
- Rozmiar gwintu 1: M20x1,5
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: UPT8
Więcej
- wymagana liczba: 4
- alternatywnie
- Rozmiar klucza: 21 mm
- Długość gwintu [mm]: 19
- świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki
- Wymiar gwintu: M14x1,25
- Odstęp elektrod [mm]: 0,9
- informacja uzupełniająca: ULTRA TITAN
- Technika połączeń: SAE/M4
- Jakość/Klasa: Poly-V Tit
- Moment dokręcenia od [Nm]: 20
- Moment dokręcenia do [Nm]: 30
- Opór od [kOhm]: 3
- Opór do [kOhm]: 10
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: SKSP-1990053
Więcej
- Rozmiar klucza: 20,8
- Gwint zewn. [mm]: 14
- Długość gwintu [mm]: 19
- Położenie elektrod [mm]: 3
- świeca zapłonowa: Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa
- Rok prod. od: 08/1990
- Skok gwintu [mm]: 1,25
- Odstęp elektrod [mm]: 1,1
- Moment dokręcenia [Nm]: 28
- Liczba zestyków: 1
- Kąt dokręcenia [stopień]: 90
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: ST45
Więcej
- Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kierownicą z lewej strony, dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
- Rok prod. od: 09/1991
- Rodzaj mocowania: mocowanie "haczykowe"
- Długość [mm]: 450
- Długość 1 [cal]: 18
- seryjny
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: 50013109/3
Więcej
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Wysokość [mm]: 86
- Wymiar gwintu: M20 x 1,5
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 55
- Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1,2
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z zaworem zwrotnym
- Średnica [mm]: 66
- Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 63
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: 7O0012P
Więcej
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Wysokość [mm]: 92
- Wymiar gwintu: M 20 X 1.5
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 54
- Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z zaworem zwrotnym
- Średnica [mm]: 66
- Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 62
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: 610/3-OF-PCS-MS
Więcej
- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Wysokość [mm]: 90
- Wymiar gwintu: M 20 X 1.5
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 54
- Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1,0
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z zaworem zwrotnym
- Średnica [mm]: 66
- Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 62
- Ciężar netto [kg]: 0,23
- Ciężar brutto [kg]: 0,25
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: 6464
Więcej
- TECDOC-Nr silnika: 4G63-T (DOHC 16V)
- wymagana liczba: 1
- dla numeru OE: MS851236
- Rozmiar klucza: 20,8 mm
- Długość gwintu [mm]: 19,0
- Położenie elektrod [mm]: 3,0
- świeca zapłonowa: Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa, odkłócony, 5 kOhm, z płaskim gniazdem uszczelki, Przyłącze stałe SAE
- Wymiar gwintu: M14 x 1,25
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: 4824
Więcej
- TECDOC-Nr silnika: 4G63-T (DOHC 16V)
- wymagana liczba: 1
- dla numeru OE: MS851418
- Rozmiar klucza: 20,8 mm
- Długość gwintu [mm]: 19,0
- Położenie elektrod [mm]: 3,0
- świeca zapłonowa: Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa, odkłócony, 5 kOhm, z płaskim gniazdem uszczelki, Przyłącze stałe SAE
- Wymiar gwintu: M14 x 1,25
- Warunki: nowy
Bliższe dane
- Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny Mitsubishi Eclipse D22 2.0 Turbo
- Osłona, system kierowania Mitsubishi Eclipse D22 2.0 Turbo
- Przekładnia kierownicza / pompa Mitsubishi Eclipse D22 2.0 Turbo
- Układ kierowniczy / elementy przenoszące Mitsubishi Eclipse D22 2.0 Turbo
- Przewody kierownicze sztywne i elastyczne Mitsubishi Eclipse D22 2.0 Turbo