00#
89-4321
Amortyzator układu kierowniczego DAIMLER 2.8 - 5.3 Sedan Double Six 5.3 287 KM 1975

Amortyzator układu kierowniczego DAIMLER 2.8 - 5.3 Sedan Double Six 5.3 287 KM 5.3L benzyna

Zmień

Filter
Amortyzator układu kierowniczego dla 2.8 - 5.3 Sedan

Najlepiej sprzedający się

DENSO DU-040R Amortyzator drgań układu kierowniczego DAIMLER 2.8 - 5.3 Sedan Double Six 5.3 287 KM 1975
DENSO Hybrid DU-040R Pióro wycieraczki po stronie pasażera, 400[mm], Pióro wycieraczki hybrydowej
Artykuł №: DU-040R
Więcej
    • Strona zabudowy: po stronie pasażera, po stronie kierowcy
    • Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
    • Wersja na kraj: Wielka Brytania
    • odpowiedni adapter: U-hook
  • Długość [mm]: 400
  • Długość [cal]: 16
  • Rodzaj wycieraczki: Pióro wycieraczki hybrydowej
  • Linia produktów: Hybrid
  • Masa [g]: 126
  • dla numeru OE: 983601J920
  • Ciężar brutto [g]: 161
  • artykuł alternatywny: -
  • Warunki:  nowy
44,30 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
CHAMPION CCH4151 Amortyzator układu kierowniczego DAIMLER 2.8 - 5.3 Sedan Double Six 5.3 287 KM benzyna 1980
CHAMPION CCH4151 Amortyzator układu kierowniczego DAIMLER 2.8 - 5.3 Sedan Double Six 5.3 287 KM 1976
CHAMPION Powersport CCH4151 świeca zapłonowa M4/SAE, Nickel GE, 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki, Miedziana elektroda środkowa
Artykuł №: CCH4151
Więcej
  • Rozmiar klucza: 21 mm
  • Długość gwintu [mm]: 19
  • Położenie elektrod [mm]: 3
  • świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki, Miedziana elektroda środkowa
  • Wymiar gwintu: M14x1.25
  • Odstęp elektrod [mm]: 0,9
  • Linia produktów: Powersport
  • Technika połączeń: M4/SAE
  • Opakowanie dostosowane do sprzedaży samoobsł. patrz wykaz
  • Rodzaj połączenia: Blister
  • Jakość/Klasa: Nickel GE
  • Techniczny numer informacyjny: RN9YC
  • Moment dokręcenia od [Nm]: 25
  • Moment dokręcenia do [Nm]: 30
  • Długość opakowania [cm]: 14,3
  • Szerokość opakowania [cm]: 6,2
  • Wysokość opakowania [cm]: 2
  • Opór od [kOhm]: 3
  • Opór do [kOhm]: 9
  • Wysięg [mm]: 1,5
  • Warunki:  nowy
18,69 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
BERU UPT8 Amortyzator drgań układu kierowniczego DAIMLER 2.8 - 5.3 Sedan Double Six 5.3 287 KM 1977
BERU UPT8 świeca zapłonowa SAE/M4, Poly-V Tit, 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki, ULTRA TITAN
Artykuł №: UPT8
Więcej
    • wymagana liczba: 12
    • alternatywnie
  • Rozmiar klucza: 21 mm
  • Długość gwintu [mm]: 19
  • świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki
  • Wymiar gwintu: M14x1,25
  • Odstęp elektrod [mm]: 0,9
  • informacja uzupełniająca: ULTRA TITAN
  • Technika połączeń: SAE/M4
  • Jakość/Klasa: Poly-V Tit
  • Moment dokręcenia od [Nm]: 20
  • Moment dokręcenia do [Nm]: 30
  • Opór od [kOhm]: 3
  • Opór do [kOhm]: 10
  • Warunki:  nowy
27,57 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
STARK SKSP-19990308 Amortyzator układu kierowniczego DAIMLER 2.8 - 5.3 Sedan Double Six 5.3 287 KM 1978
STARK SKSP-19990308 świeca zapłonowa
Artykuł №: SKSP-19990308
Więcej
  • Rozmiar klucza: 20,8
  • Gwint zewn. [mm]: 14
  • Długość gwintu [mm]: 19
  • Położenie elektrod [mm]: 3
  • Skok gwintu [mm]: 1,25
  • Odstęp elektrod [mm]: 0,8
  • Moment dokręcenia [Nm]: 28
  • Liczba zestyków: 1
  • Kąt dokręcenia [stopień]: 90
  • Warunki:  nowy
38,95 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
TRW DF1872 Amortyzator drgań układu kierowniczego DAIMLER 2.8 - 5.3 Sedan Double Six 5.3 287 KM 1979
TRW DF1872 Tarcza hamulcowa Oś przednia, Ø: 284[mm], wentylowany, Ø: 284[mm]
Artykuł №: DF1872
Więcej
  • Strona zabudowy: Oś przednia
  • Średnica [mm]: 284
  • Typ tarczy hamulcowej: wentylowany
  • Średnica otworu centrującego [mm]: 82,6
  • Liczba otworów: 5
  • Ø rozmieszczenia otworów [mm]: 111
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 24,2
  • Minimalna grubość [mm]: 22,9
  • Wysokość [mm]: 60,5
  • Wymiar gwintu: 11,5
  • Oznaczenie kontrolne: E1 90R-02 C0176/0448
  • Nawiercane: nie
  • Warunki:  nowy
213,43 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
TRICO FX400 Amortyzator układu kierowniczego DAIMLER 2.8 - 5.3 Sedan Double Six 5.3 287 KM 1980
TRICO FX400 Pióro wycieraczki po stronie pasażera, 400[mm]
Artykuł №: FX400
Więcej
    • Strona zabudowy: po stronie pasażera, po stronie kierowcy
    • odpowiedni adapter: HKSTD
    • Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kierownicą z lewej strony, dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
  • Długość [mm]: 400
  • Długość [cal]: 16
  • Masa [g]: 93
  • Warunki:  nowy
43,43 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
AUTOLITE 4263 Amortyzator układu kierowniczego DAIMLER 2.8 - 5.3 Sedan Double Six 5.3 287 KM benzyna 1975
AUTOLITE 4263 Amortyzator drgań układu kierowniczego DAIMLER 2.8 - 5.3 Sedan Double Six 5.3 287 KM 1981
AUTOLITE 4263 świeca zapłonowa SAE, Kontrolowanie odstępu między elektrodami, Odkłócona, 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki
Artykuł №: 4263
Więcej
  • Rozmiar klucza: 21
  • Gwint zewn. [mm]: 14
  • Długość gwintu [mm]: 19
  • Położenie elektrod [mm]: 3,30
  • świeca zapłonowa: Kontrolowanie odstępu między elektrodami, Odkłócona, 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki
  • Skok gwintu [mm]: 1,25
  • Odstęp elektrod [mm]: 0,76
  • odstęp elektrod do ustawienia [mm]: 0,9
  • Technika połączeń: SAE
  • Ciężar [kg]: 0,07
  • Opór [kOhm]: 8
  • Moment dokręcenia od [Nm]: 20
  • Moment dokręcenia do [Nm]: 30
  • Warunki:  nowy
18,64 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
DENSO W16TT Amortyzator układu kierowniczego DAIMLER 2.8 - 5.3 Sedan Double Six 5.3 287 KM 1975
DENSO Nickel TT W16TT świeca zapłonowa Crimped SAE, 1 elektroda masowa, Elektorda środkowa niklowa
Artykuł №: W16TT
Więcej
    • TECDOC-Nr silnika: V 12 (75-79)
    • wymagana liczba: 12
  • Rozmiar klucza: 20.6 mm
  • Długość gwintu [mm]: 19
  • świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, Elektorda środkowa niklowa
  • Wymiar gwintu: M14x1.25
  • Linia produktów: Nickel TT
  • Technika połączeń: Crimped SAE
  • Moment dokręcenia [Nm]: 22
  • Średnica [mm]: 14
  • Masa [g]: 58
  • dla numeru OE: 1WT118110
  • Ciężar brutto [g]: 61
  • artykuł alternatywny: IW16
  • Warunki:  nowy
23,54 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
RIDEX 402B1017 Amortyzator drgań układu kierowniczego DAIMLER 2.8 - 5.3 Sedan Double Six 5.3 287 KM 1976
RIDEX 402B1017 Klocki hamulcowe Oś przednia
Artykuł №: 402B1017
Więcej
  • Strona zabudowy: Oś przednia
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: nieprzygotowany do wskaźnika zużycia, bez styku zużycia
  • Długość [mm]: 119,5
  • Szerokość [mm]: 71
  • Grubość [mm]: 15,6
  • Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
  • Jednostka ilości: Zestaw na jedną oś
  • spełnia wymagania Normy ECE: ECE-R90
  • Warunki:  nowy
79,32 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
CHAMPION CCH9804 Amortyzator układu kierowniczego DAIMLER 2.8 - 5.3 Sedan Double Six 5.3 287 KM 1977
CHAMPION CCH9804 świeca zapłonowa SAE, Pt GE, 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki, Elektroda środkowa irydowa
Artykuł №: CCH9804
Więcej
    • wymagana liczba: 12
    • alternatywnie
  • Rozmiar klucza: 21 mm
  • Długość gwintu [mm]: 19
  • Położenie elektrod [mm]: 3
  • świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki, Elektroda środkowa irydowa
  • Wymiar gwintu: M14x1.25
  • Odstęp elektrod [mm]: 0,8
  • Technika połączeń: SAE
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Jakość/Klasa: Pt GE
  • Techniczny numer informacyjny: RN8WYPB3
  • Moment dokręcenia od [Nm]: 25
  • Moment dokręcenia do [Nm]: 30
  • Długość opakowania [cm]: 10
  • Szerokość opakowania [cm]: 2,5
  • Wysokość opakowania [cm]: 2,5
  • Opór od [kOhm]: 3
  • Opór do [kOhm]: 10
  • Wysięg [mm]: 1,5
  • Warunki:  nowy
77,64 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +

Ten artykuł został dodany do Twojego koszyka

Znaleziono 20 wyników