
Alternator Dacia Logan Express 1.4 75 KM 1.4L benzyna

- Prąd ładowania alternatora [A]: 98
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: L-DFM (PLUG 129)
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 20
- Warunki: nowy

- Prąd ładowania alternatora [A]: 98
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: L-DFM (PLUG 129)
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 20
- Warunki: Zregenerowana
W tym Towar do wymiany 104,40 PLN Zastaw (w tym 23% VAT) (twój depozyt zostanie zwrocony)

- Prąd ładowania alternatora [A]: 98
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba żeber: 6
- ID wykonania wtyczki: 0129
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Zacisk: M8 B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Ciężar netto [kg]: 5,97
- Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)
- Warunki: Zregenerowana
W tym Towar do wymiany 104,40 PLN Zastaw (w tym 23% VAT) (twój depozyt zostanie zwrocony)

- Prąd ładowania alternatora [A]: 98
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: L-DFM (PLUG 129)
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 20
- Warunki: nowy

- Rok prod. do: 12/2015
- Ograniczenia producenta: Bosch
- Napięcie [V]: 12
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Liczba rowków: 6
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Średnica [mm]: 186
- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Średnica wewnętrzna [mm]: 119
- Warunki: nowy
W tym Towar do wymiany 37,99 PLN Zastaw (w tym 23% VAT) (twój depozyt zostanie zwrocony)

- Rok prod. do: 12/2012
- Ograniczenia producenta: BOSCH
- Prąd ładowania alternatora [A]: 98
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- niewymagany zwrot starej części
- Nowa część bez depozytu
- Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
- Warunki: nowy
W tym Towar do wymiany 35,88 PLN Zastaw (w tym 23% VAT) (twój depozyt zostanie zwrocony)

- Rok prod. do: 11/2010
- Kod silnika: K7J.7.10
- Typ skrzyni biegów: JR5
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 5-biegowa
- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Napięcie [V]: 12
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba żeber: 4
- Warunki: nowy
W tym Towar do wymiany 114,00 PLN Zastaw (w tym 23% VAT) (twój depozyt zostanie zwrocony)

- Prąd ładowania alternatora [A]: 75
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
- Zacisk: B+ (M8), B+LDFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,2
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 20
- Warunki: nowy

- Prąd ładowania alternatora [A]: 98
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Kod silnika: K7J710
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: L DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 20,5
- Warunki: Zregenerowana
W tym Towar do wymiany 156,60 PLN Zastaw (w tym 23% VAT) (twój depozyt zostanie zwrocony)

- Rok prod. do: 12/2015
- Ograniczenia producenta: Bosch
- dla numeru OE: 82 00 727 051
- Prąd ładowania alternatora [A]: 98
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: 72
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: B+(M8)
- Długość [mm]: 191
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 20,3
- Warunki: Zregenerowana
W tym Towar do wymiany 521,99 PLN Zastaw (w tym 23% VAT) (twój depozyt zostanie zwrocony)