00#
51-2173
Wybierz typ silnika
Wybierz swój samochód
Szukaj
Najlepsza cena za oryginalny Pompa wspomagania kierownicy LINCOLN Mark VIII Coupe od CAR_YEAR_FROM% do 1998 w naszym sklepie internetowym

Pompa wspomagania kierownicy LINCOLN Mark VIII Coupe, rok od1992

Wybierz według rodzaju paliwa

Pompa wspomagania kierownicy LINCOLN Mark VIII Coupe: najlepsze produkty
Pompa wspomagania
Pompa wspomagania kierownicy LINCOLN Mark VIII Coupe 1998
  • Tryb pracy: hydrauliczny
  • Dolot - Ø [mm]: 16
  • Ø wylotu [mm]: 16
  • Kształt adaptera: trójkątny
  • Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
  • Wydatek [l/h]: 70
  • Ciśnienie [bar]: 110
  • Warunki:  nowy
RIDEX 12H0012 Pompa wspomagania kierownicy Mark 8 Coupe
RIDEX | 12H0012
408,73 PLN
Warunki:  nowy
Pompa wspomagania
Pompa wspomagania układu kierowniczego LINCOLN Mark VIII Coupe 1997
  • Tryb pracy: hydrauliczny
  • Koła pasowe: z kołem pasowym
  • Ø koła pasowego [mm]: 124
  • Liczba rowków: 7
  • Warunki:  nowy
RIDEX 12H0241 Pompa wspomagania kierownicy Mark 8 Coupe
RIDEX | 12H0241
744,07 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy
Pompa wspomagania
Pompa układu kierowniczego LINCOLN Mark VIII Coupe 1996
  • Tryb pracy: hydrauliczny
  • Rozmiar gwintu 1: M 16 x 1,5
  • Rozstaw śrub mocujących [mm]: 80
  • Warunki:  nowy
RIDEX 12H0030 Pompa wspomagania kierownicy Mark 8 Coupe
RIDEX | 12H0030
482,88 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy
Pompa wspomagania
Pompa wspomagania układu kierowniczy LINCOLN Mark VIII Coupe 1995
  • Profil piasty: Triangle
  • Tryb pracy: hydrauliczny
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zbiornikiem
  • Koła pasowe: bez koła pasowego
  • Ø koła pasowego [mm]: 150
  • Liczba żeber: 5
  • Warunki:  nowy
RIDEX 12H0022 Pompa wspomagania kierownicy Mark 8 Coupe
RIDEX | 12H0022
558,52 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy
Pompa wspomagania
Pompa wspomagania kierownicy LINCOLN Mark VIII Coupe 1994
  • Tryb pracy: elektro-hydrauliczny
  • Ograniczenia producenta: ZF
  • Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kierownicą z lewej strony, dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
  • Przestrzegać danych technicznych
  • Warunki:  Zregenerowana
TRW JER137 Pompa wspomagania kierownicy Mark 8 Coupe
TRW | JER137
2023,44 PLN
Warunki:  Zregenerowana
Pompa wspomagania
Pompa wspomagania kierownicy LINCOLN Mark VIII Coupe 1993
  • dla producentów przekładni kierowniczych: LUK
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez zbiornika
  • Koła pasowe: bez koła pasowego
  • Ciśnienie [bar]: 100
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Nowa część bez depozytu
  • Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
  • Warunki:  nowy
ABAKUS 140-01-022 Pompa wspomagania kierownicy Mark 8 Coupe
ABAKUS | 140-01-022
641,63 PLN
Warunki:  nowy
Pompa wspomagania
Pompa wspomagania układu kierowniczego LINCOLN Mark VIII Coupe 1992
  • Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
  • Tryb pracy: elektro-hydrauliczny
  • Typ pompy: pompa łopatkowa
  • Ciśnienie [bar]: 102
  • Koła pasowe: bez koła pasowego wielofunkcyjnego
  • Warunki:  nowy
RIDEX 12H0037 Pompa wspomagania kierownicy Mark 8 Coupe
RIDEX | 12H0037
1086,76 PLN
Warunki:  nowy
Pompa wspomagania
Pompa układu kierowniczego LINCOLN Mark VIII Coupe 1998
  • Profil piasty: Round
  • Koła pasowe: bez koła pasowego
  • Tryb pracy: hydrauliczny
  • Kierunek obrotów: przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
  • Wydatek [l/h]: 70
  • Ciśnienie [bar]: 80
  • Warunki:  nowy
RIDEX 12H0047 Pompa wspomagania kierownicy Mark 8 Coupe
RIDEX | 12H0047
510,75 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy
Pompa wspomagania
Pompa wspomagania układu kierowniczy LINCOLN Mark VIII Coupe 1997
  • Liczba otworów do mocowania: 3
  • ciśnienie robocze do [bar]: 12
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 16
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Liczba połączeń: 2
  • Średnica punktów mocowania [mm]: 8
  • Tryb pracy: hydrauliczny
  • Ciężar [kg]: 1,422
  • Wydatek [l/h]: 90
  • Koła pasowe: bez koła pasowego
  • Wymiar gwintu wewnętrznego: M16 x 1,5
  • Warunki:  nowy
RIDEX 12H0055 Pompa wspomagania kierownicy Mark 8 Coupe
RIDEX | 12H0055
343,45 PLN
Warunki:  nowy
Pompa wspomagania
Pompa wspomagania kierownicy LINCOLN Mark VIII Coupe 1996
  • Tryb pracy: hydrauliczny
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zbiornikiem
  • Ø rozmieszczenia otworów [mm]: 50
  • Materiał: Aluminium
  • Ciśnienie [bar]: 120
  • Profil piasty: Triangle
  • Koła pasowe: bez koła pasowego
  • Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Warunki:  nowy
RIDEX 12H0059 Pompa wspomagania kierownicy Mark 8 Coupe
RIDEX | 12H0059
500,96 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy
Pompa wspomagania
Pompa wspomagania kierownicy LINCOLN Mark VIII Coupe 1995
  • Tryb pracy: hydrauliczny
  • Wydatek [l/h]: 60
  • Ciśnienie robocze [bar]: 110
  • Koła pasowe: bez koła pasowego
  • Warunki:  nowy
RIDEX 12H0010 Pompa wspomagania kierownicy Mark 8 Coupe
RIDEX | 12H0010
313,29 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy
Pompa wspomagania
Pompa wspomagania układu kierowniczego LINCOLN Mark VIII Coupe 1994
  • Profil piasty: Triangle
  • Tryb pracy: hydrauliczny
  • Wydatek [l/h]: 80
  • Warunki:  nowy
RIDEX 12H0017 Pompa wspomagania kierownicy Mark 8 Coupe
RIDEX | 12H0017
412,62 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy