00#
25-7669
Turbina BMW M1 (E26) 3.5 278 KM 1979

Turbina BMW M1 (E26) 3.5 278 KM 3.5L benzyna

Zmień

Filter
Turbina dla M1 (E26)

Najlepiej sprzedający się

NGK 6681 Turbo BMW M1 (E26) 3.5 278 KM 1979
NGK 6681 świeca zapłonowa Rodzaj połączenia M4, Elektroda środkowa irydowa, 1 elektroda masowa, odkłócony, 5 kOhm, z płaskim gniazdem uszczelki
Artykuł №: 6681
Więcej
  • Rozmiar klucza: 18 mm
  • Długość gwintu [mm]: 19,0
  • Położenie elektrod [mm]: 2,15
  • świeca zapłonowa: Rodzaj połączenia M4, Elektroda środkowa irydowa, 1 elektroda masowa, odkłócony, 5 kOhm, z płaskim gniazdem uszczelki
  • Wymiar gwintu: M12 x 1,25
  • Warunki:  nowy
67,55 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
TRICO EF450 Turbosprężarka BMW M1 (E26) 3.5 278 KM 1980
TRICO EF450 Pióro wycieraczki po stronie pasażera, 450[mm]
Artykuł №: EF450
Więcej
    • Strona zabudowy: po stronie pasażera, po stronie kierowcy
    • Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kierownicą z lewej strony, dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
  • Długość [mm]: 450
  • Długość [cal]: 18
  • Masa [g]: 107
  • Warunki:  nowy
28,67 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
STARK SKWIB-0940136 Turbina BMW M1 (E26) 3.5 278 KM 1981
STARK SKWIB-0940136 Pióro wycieraczki z przodu, 450[mm], 450[mm], Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) bez spojlera, Standardowe
Artykuł №: SKWIB-0940136
Więcej
  • Strona zabudowy: z przodu
  • Długość [mm]: 450
  • Ilość: 1
  • Rodzaj wycieraczki: Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) bez spojlera, Standardowe
  • Rodzaj mocowania: mocowanie "haczykowe"
  • Warunki:  nowy
15,83 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
NGK 3483 Turbina BMW M1 (E26) 3.5 278 KM benzyna 1980
NGK 3483 Turbo BMW M1 (E26) 3.5 278 KM 1982
NGK 3483 świeca zapłonowa Rodzaj połączenia M4, Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa, odkłócony, 5 kOhm, z płaskim gniazdem uszczelki, Quick
Artykuł №: 3483
Więcej
  • Rozmiar klucza: 18 mm
  • Długość gwintu [mm]: 19,0
  • Położenie elektrod [mm]: 3,0
  • świeca zapłonowa: Rodzaj połączenia M4, Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa, odkłócony, 5 kOhm, z płaskim gniazdem uszczelki
  • Wymiar gwintu: M12 x 1,25
  • informacja uzupełniająca: Quick
  • Warunki:  nowy
26,19 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
MAGNETI MARELLI 000723140450 Turbosprężarka BMW M1 (E26) 3.5 278 KM 1983
MAGNETI MARELLI 000723140450 Pióro wycieraczki z przodu, 450[mm]
Artykuł №: 000723140450
Więcej
  • Strona zabudowy: z przodu
  • Długość [mm]: 450
  • odpowiedni adapter: V12
  • Warunki:  nowy
25,13 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
CHAMPION CET1 Turbina BMW M1 (E26) 3.5 278 KM 1979
CHAMPION Aerovantage Spoiler CET1 świeca zapłonowa SAE, Ti Poly-V, 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki
Artykuł №: CET1
Więcej
    • wymagana liczba: 6
    • alternatywnie
  • Rozmiar klucza: 16 mm
  • Długość gwintu [mm]: 19
  • Położenie elektrod [mm]: 3
  • świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki
  • Wymiar gwintu: M12x1.25
  • Odstęp elektrod [mm]: 0,9
  • Linia produktów: Aerovantage Spoiler
  • Technika połączeń: SAE
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Jakość/Klasa: Ti Poly-V
  • Techniczny numer informacyjny: CET1
  • Moment dokręcenia od [Nm]: 20
  • Moment dokręcenia do [Nm]: 25
  • Długość opakowania [cm]: 8,85
  • Szerokość opakowania [cm]: 2,6
  • Wysokość opakowania [cm]: 2,35
  • Opór od [kOhm]: 3
  • Opór do [kOhm]: 10
  • Wysięg [mm]: 1,5
  • Warunki:  nowy
26,73 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
DENSO IX24 Turbo BMW M1 (E26) 3.5 278 KM 1980
DENSO Iridium Power IX24 świeca zapłonowa Removable SAE, 1 elektroda masowa
Artykuł №: IX24
Więcej
    • TECDOC-Nr silnika: M88
    • wymagana liczba: 6
  • Rozmiar klucza: 18 mm
  • Długość gwintu [mm]: 19
  • świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa
  • Wymiar gwintu: M12x1.25
  • Linia produktów: Iridium Power
  • Technika połączeń: Removable SAE
  • Moment dokręcenia [Nm]: 17
  • Średnica [mm]: 12
  • Masa [g]: 40
  • dla numeru OE: 99906910X9014
  • artykuł alternatywny: -
  • Warunki:  nowy
63,77 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
CHAMPION OE112/T10 Turbina BMW M1 (E26) 3.5 278 KM benzyna 1981
CHAMPION OE112/T10 Turbosprężarka BMW M1 (E26) 3.5 278 KM 1981
CHAMPION Industrial Sensor OE112/T10 świeca zapłonowa M4/SAE, Cu-core GE, 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki, Złoto-palladowa elektroda środkowa
Artykuł №: OE112/T10
Więcej
  • Rozmiar klucza: 16 mm
  • Długość gwintu [mm]: 19
  • Położenie elektrod [mm]: 1,5
  • świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki, Złoto-palladowa elektroda środkowa
  • Wymiar gwintu: M12x1.25
  • Odstęp elektrod [mm]: 0,7
  • Linia produktów: Industrial Sensor
  • Technika połączeń: M4/SAE
  • wymagana liczba: 6
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Jakość/Klasa: Cu-core GE
  • Techniczny numer informacyjny: A6GC
  • Moment dokręcenia od [Nm]: 20
  • Moment dokręcenia do [Nm]: 25
  • Długość opakowania [cm]: 8,65
  • Szerokość opakowania [cm]: 2,45
  • Wysokość opakowania [cm]: 2,45
  • Warunki:  nowy
28,38 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
BERU UPT1 Turbina BMW M1 (E26) 3.5 278 KM 1982
BERU UPT1 świeca zapłonowa SAE, Poly-V Tit, 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki, ULTRA TITAN
Artykuł №: UPT1
Więcej
    • wymagana liczba: 6
    • alternatywnie
  • Rozmiar klucza: 16 mm
  • Długość gwintu [mm]: 19
  • świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki
  • Wymiar gwintu: M12x1,25
  • Odstęp elektrod [mm]: 0,9
  • informacja uzupełniająca: ULTRA TITAN
  • Technika połączeń: SAE
  • Jakość/Klasa: Poly-V Tit
  • Moment dokręcenia od [Nm]: 15
  • Moment dokręcenia do [Nm]: 25
  • Opór od [kOhm]: 3
  • Opór do [kOhm]: 10
  • Warunki:  nowy
28,51 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
TRW GDB654 Turbina BMW M1 (E26) 3.5 278 KM benzyna 1979
TRW GDB654 Turbo BMW M1 (E26) 3.5 278 KM 1983
TRW GDB654 Klocki hamulcowe Oś tylna
Artykuł №: GDB654
Więcej
    • Strona zabudowy: Oś tylna
    • Rok prod. od: 11/1979
    • Rok prod. do: 07/1981
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: przygotowany do wskaźnika zużycia
  • Wysokość [mm]: 65,5
  • Szerokość [mm]: 76,7
  • Grubość [mm]: 16,5
  • Oznaczenie kontrolne: E9 90R 01107/359
  • Ograniczenia producenta: ATE
  • Jednostka ilości: Zestaw na jedną oś
  • Warunki:  nowy
97,24 PLN
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +

Ten artykuł został dodany do Twojego koszyka

Znaleziono 20 wyników