
Amortyzator układu kierowniczego VOLKSWAGEN Taro Pick-up 2.2 94 KM 2.2L benzyna
Zmień
Wybierz swój pojazd
Znajdziesz tutaj 20 wysokiej jakości części samochodowych, takich jak Amortyzator układu kierowniczego, do Twojego VOLKSWAGEN Taro Pick-up 2.2 4Y 69 kW rok od 06.1989

Najlepiej sprzedający się

Artykuł №: 686S0011
Więcej
- TECDOC-Nr silnika: 4Y
- wymagana liczba: 4
- Rozmiar klucza: 20,8
- Długość gwintu [mm]: 19
- Położenie elektrod [mm]: 3
- świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, Elektorda środkowa niklowa
- Wymiar gwintu: M 14 x 1,25
- Odstęp elektrod [mm]: 0,8
- Moment dokręcenia [Nm]: 28
- Liczba zestyków: 1
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: 3 397 011 354
Więcej
- Strona zabudowy: z przodu, po stronie pasażera, po stronie kierowcy
- Długość [mm]: 425
- Rodzaj wycieraczki: Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) bez spojlera
- Linia produktów: Twin
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: 13512
Więcej
- Rozmiar klucza: 21
- Długość gwintu [mm]: 19
- świeca zapłonowa: z płaskim gniazdem uszczelki, 3 elektrody masowe
- Odstęp elektrod [mm]: 0,8
- zawiera numeru artykułu: 13510
- Wymiar gwintu zewnętrznego: M14 x 1,25
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: 26H400
Więcej
- Strona zabudowy: z przodu
- Długość [mm]: 400
- Rodzaj wycieraczki: Pióro wycieraczki hybrydowej
- Rodzaj mocowania: mocowanie "haczykowe"
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: 2828
Więcej
- Rozmiar klucza: 20,8 mm
- Długość gwintu [mm]: 19,0
- Położenie elektrod [mm]: 4,0
- świeca zapłonowa: Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa, odkłócony, 5 kOhm, z płaskim gniazdem uszczelki, Przyłącze stałe SAE
- Wymiar gwintu: M14 x 1,25
- Odstęp elektrod [mm]: 0,8
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: V99-75-0001
Więcej
- świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa
- Odstęp elektrod [mm]: 0,7
- Linia produktów: Q+, original equipment manufacturer quality
- Ciężar [kg]: 0,06
- Szerokość opakowania [cm]: 8,5
- Wysokość opakowania [cm]: 2,4
- Głębokość opakowania [cm]: 2,4
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: 3153
Więcej
- Rozmiar klucza: 20,8 mm
- Długość gwintu [mm]: 19,0
- Położenie elektrod [mm]: 4,0
- świeca zapłonowa: Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa, odkłócony, 5 kOhm, z płaskim gniazdem uszczelki, Przyłącze stałe SAE
- Wymiar gwintu: M14 x 1,25
- Odstęp elektrod [mm]: 0,8
- Linia produktów: V-Line
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: OE006/T10
Więcej
- Rozmiar klucza: 21 mm
- Długość gwintu [mm]: 19
- Położenie elektrod [mm]: 3
- świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki, Miedziana elektroda środkowa
- Wymiar gwintu: M14x1.25
- Odstęp elektrod [mm]: 0,9
- Linia produktów: Powersport
- Technika połączeń: M4/SAE
- wymagana liczba: 4
- Rodzaj połączenia: Pudełko
- Jakość/Klasa: Nickel GE
- Techniczny numer informacyjny: RN9YC
- Moment dokręcenia od [Nm]: 25
- Moment dokręcenia do [Nm]: 30
- Długość opakowania [cm]: 8,85
- Szerokość opakowania [cm]: 2,6
- Wysokość opakowania [cm]: 2,35
- Opór od [kOhm]: 3
- Opór do [kOhm]: 9
- Wysięg [mm]: 1,5
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: 9XW 358 053-181
Więcej
- Strona zabudowy: z przodu, z obu stron
- Długość [mm]: 450
- Długość [cal]: 18
- Ilość: 1
- Rodzaj wycieraczki: Bezszkieletowe
- Linia produktów: Cleantech
- Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
- Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: 686S0310
Więcej
- TECDOC-Nr silnika: 4Y
- wymagana liczba: 4
- Rozmiar klucza: 20,8
- Gwint zewn. [mm]: 14
- Długość gwintu [mm]: 19
- Położenie elektrod [mm]: 3
- Skok gwintu [mm]: 1,25
- Odstęp elektrod [mm]: 0,8
- Moment dokręcenia [Nm]: 28
- Liczba zestyków: 1
- Kąt dokręcenia [stopień]: 90
- Warunki: nowy
Bliższe dane
- Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny VOLKSWAGEN Taro Pick-up 2.2
- Osłona, system kierowania VOLKSWAGEN Taro Pick-up 2.2
- Przekładnia kierownicza / pompa VOLKSWAGEN Taro Pick-up 2.2
- Układ kierowniczy / elementy przenoszące VOLKSWAGEN Taro Pick-up 2.2
- Przewody kierownicze sztywne i elastyczne VOLKSWAGEN Taro Pick-up 2.2