
Układ kierowniczy / elementy przenoszące Ford Sierra MK2 2.0 i 125 KM 2.0L benzyna
Zmień
Wybierz swój pojazd
Znajdziesz tutaj 20 wysokiej jakości części samochodowych, takich jak Układ kierowniczy / elementy przenoszące, do Twojego FORD Sierra Mk2 Hatchback (GBC, GBG) 2.0 i N9B 92 kW rok od 06.1989

Najlepiej sprzedający się

Artykuł №: VP00500
Więcej
- Strona zabudowy: po stronie pasażera, po stronie kierowcy
- Długość [mm]: 500
- Długość [cal]: 20
- Rodzaj wycieraczki: Pióro wycieraczki bezprzegubowe
- Rodzaj mocowania: mocowanie "haczykowe"
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: 26500
Więcej
- Strona zabudowy: z przodu
- Długość [mm]: 500
- Rodzaj wycieraczki: Standardowe
- Linia produktów: ContiClassic
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: H448W
Więcej
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Wysokość [mm]: 95,5
- Wymiar gwintu: 3/4-16 UNF
- Średnica wewnętrzna [mm]: 62,5
- Średnica [mm]: 93
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: Q20TT
Więcej
- TECDOC-Nr silnika: N9B
- wymagana liczba: 4
- Rozmiar klucza: 16 mm
- Długość gwintu [mm]: 19
- świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, Elektorda środkowa niklowa
- Wymiar gwintu: M14x1.25
- Linia produktów: Nickel TT
- Technika połączeń: Solid SAE
- Moment dokręcenia [Nm]: 22
- Średnica [mm]: 14
- Masa [g]: 43
- artykuł alternatywny: IQ20TT
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: OE005/T10
Więcej
- Rozmiar klucza: 16 mm
- Długość gwintu [mm]: 19
- Położenie elektrod [mm]: 3
- świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki, Miedziana elektroda środkowa
- Wymiar gwintu: M14x1.25
- Odstęp elektrod [mm]: 0,9
- Linia produktów: Powersport
- Technika połączeń: M4/SAE
- wymagana liczba: 4
- Rodzaj połączenia: Pudełko
- Jakość/Klasa: Nickel GE
- Techniczny numer informacyjny: RC9YC
- Moment dokręcenia od [Nm]: 25
- Moment dokręcenia do [Nm]: 30
- Długość opakowania [cm]: 8,85
- Szerokość opakowania [cm]: 2,6
- Wysokość opakowania [cm]: 2,35
- Opór od [kOhm]: 3
- Opór do [kOhm]: 9
- Wysięg [mm]: 1,5
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: 96178
Więcej
- Rozmiar klucza: 16 mm
- Długość gwintu [mm]: 19,0
- Położenie elektrod [mm]: 3,0
- świeca zapłonowa: Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa, odkłócony, 5 kOhm, z płaskim gniazdem uszczelki, Przyłącze stałe SAE
- Wymiar gwintu: M14 x 1,25
- Odstęp elektrod [mm]: 0,8
- informacja uzupełniająca: BLISTER
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: UPT2
Więcej
- wymagana liczba: 4
- alternatywnie
- Rozmiar klucza: 16 mm
- Długość gwintu [mm]: 19
- świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki
- Wymiar gwintu: M14x1,25
- Odstęp elektrod [mm]: 0,9
- informacja uzupełniająca: ULTRA TITAN
- Technika połączeń: SAE/M4
- Jakość/Klasa: Poly-V Tit
- Moment dokręcenia od [Nm]: 20
- Moment dokręcenia do [Nm]: 30
- Opór od [kOhm]: 3
- Opór do [kOhm]: 10
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: 26325
Więcej
- Strona zabudowy: z przodu
- Długość [mm]: 325
- Rodzaj wycieraczki: Standardowe
- Linia produktów: ContiClassic
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: WFB-20500R
Więcej
- Strona zabudowy: po stronie kierowcy
- Rodzaj mocowania: mocowanie "haczykowe"
- Strona zabudowy: po stronie pasażera
- Rodzaj mocowania: mocowanie "haczykowe"
- Długość [mm]: 500
- Rodzaj wycieraczki: Pióro wycieraczki bezprzegubowe
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez zintegrowanej dyszy spryskiwacza
- Wersja na kraj: Wielka Brytania
- Warunki: nowy
Bliższe dane

Artykuł №: 0 242 240 593
Więcej
- Kod silnika: N9A
- wymagana liczba: 4
- Kod silnika: N9A
- Rozmiar klucza: 16 mm
- Długość gwintu [mm]: 19
- Położenie elektrod [mm]: 3
- Wymiar gwintu: M 14 x 1,25
- Odstęp elektrod [mm]: 0,8
- Moment dokręcenia [Nm]: 28
- Liczba zestyków: 1
- Warunki: nowy
Bliższe dane