00#
36-4314

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora do Twojego samochodu

Wybierz swój samochód
Szukaj
Kupuj Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 48H dostawa i 2 lata gwarancji

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora od wybranych i najlepszych producentów

  • FEBI BILSTEIN Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora doświadczenie
  • MAPCO Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora doświadczenie
  • VAICO Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora doświadczenie
  • SKF Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora doświadczenie
  • MONROE Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora doświadczenie
  • SACHS Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora doświadczenie
  • TRW Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora doświadczenie
  • TOPRAN Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora doświadczenie
  • Kup tutaj w najlepszej cenie SWAG Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
  • Kup tutaj w najlepszej cenie METZGER Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
  • Kup tutaj w najlepszej cenie KYB Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
  • Kup tutaj w najlepszej cenie JP GROUP Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
  • Kup tutaj w najlepszej cenie JAPANPARTS Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
  • Kup tutaj w najlepszej cenie GATES Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
  • Kup tutaj w najlepszej cenie DELPHI Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
  • Kup tutaj w najlepszej cenie LEMFÖRDER Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
  • OPTIMAL
  • BLUE PRINT
  • HERTH+BUSS JAKOPARTS
  • Magnum Technology

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora wadliwy? » Identyfikacja awarii • Naprawa • Instrukcja naprawy

Brak pisków podczas pokonywania zakrętów: Łożysko toczne w mocowaniu amortyzatora

Mocowanie amortyzatora to konstrukcja łącząca amortyzator z nadwoziem. Element tłumiący amortyzatora przymocowany jest do wnętrza błotnika przy pomocy zwyczajnej śruby. Niemniej jednak sprężyna śrubowa jego dociskana do metalu bez jakiegokolwiek solidnego połączenia. Pokonywanie zakrętu powoduje obrót całej sprężyny. Aby zapobiec przed ocieraniem się sprężyny o metal w mocowanie amortyzatora wbudowane jest łożysko toczne. Gwarantuje ono wymagany elastyczny ruch spiralnej sprężyny w kierunku promieniowym.

Łożysko toczne czy łożysko kulkowe?

Łożysko toczne jest w stanie zaabsorbować siły falowe działające w tym samym kierunku. Dotyczy to sprężyny śrubowej amortyzatora zawieszenia. Łożysko zapobiega przed naciskiem sprężyny na metal. Jednocześnie umożliwia od skręcanie sprężyny. Łożysko składa się z dwóch pierścieni łożysk. Pomiędzy nimi znajdują się kulki lub elementy toczne. Na etapie produkcyjnym zapewnione jest stałe smarowanie łożysk.

Awarie łożyska amortyzatora

Tak samo jak wszystkie łożyska, łożysko toczne z biegiem czasu ulega zużyciu. Luz pomiędzy pierścieniami łożyska stale wzrasta. Powoduje to słyszenie odgłosu klikania w czasie jazdy oraz jest odczuwalne podczas kierowania autem. Delikatny opór odczuwalny podczas pokonywania zakrętu to oznaka, że coś jest nie tak z mocowaniem amortyzatora. Niemniej jednak bardzo rzadko łożysko amortyzatora ulega zepsuciu szybciej niż sam amortyzator. Zazwyczaj mocowania wymienia się wraz z amortyzatorami. Zapobiega to niemiłych niespodzianek podczas jazdy.

Bądź ostrożny podczas naprawy amortyzatora

Zespół amortyzatora zawieszenia, aby zapewnić optymalne funkcjonowanie podczas jazdy, musi być w stanie wytrzymać wysokie obciążenie. Z tego powodu niezwykle ważne jest, aby zdecydować się na jego naprawę wyłącznie wtedy, gdy posiada się odpowiednie narzędzia i wiedzę. W celu demontażu amortyzatora należy ścisnąć jego sprężynę. W tym celu możliwe są do zakupu niedrogie narzędzia. Tzw. kompresory sprężyn składają się z długiego, gwintowanego pręta oraz dwóch klamr. Są one przymocowywane do sprężyny. Poprzez przekręcenie pręta klamry dociskają do siebie ściskając sprężynę. Zawsze ważne jest, aby ścisnąć sprężynę po obu jej stronach.
Całkowicie zakazane jest ściskanie sprężyny przy pomocy nieodpowiednich do tego narzędzi: nieodpowiednie są do tego pasy transportowe, a korzystanie z nich do tego celu jest bardzo niebezpieczne! Niekontrolowane pęknięcie sprężyny amortyzatora może spowodować nawet obrażenia śmiertelne!

Jakość z pewnością się opłaca

Łożysko toczne w mocowaniu amortyzatora poddawane jest ciągłym obciążeniom. Musi ono być w stanie wytrzymać stałe ciśnienie wielu ton, a w międzyczasie nienagannie pozwala na ruchy skrętne. Typowe zmiany warunków pojawiające się podczas jazdy wyboistymi drogami są szczególnie stresujące dla łożyska amortyzatora. Z tego powodu nie warto oszczędzać na tej części.
Każde dodatkowe pieniądze wydane na łożysko amortyzatora odpłaca się dłuższym okresem eksploatacji. Żywotność mocowania zawieszenia w dużej sile zależy od stylu jazdy oraz nawierzchni, po jakiej samochód się porusza. Amortyzatory i ich mocowania zazwyczaj zużywają się proporcjonalnie, dlatego zawsze warto je jednocześnie wymienić.

Wymiana wyłącznie łożysk?

W zasadzie nie ma sensu wymiany łożysk amortyzatora osobno. Pomimo faktu, że kosztuje to dodatkowe pieniądze, w przypadku zużycia należy wymienić cały zespół mocujący amortyzator. Plastikowa obudowa mocowania amortyzatora może ulec pęknięciu. Najdroższym elementem podczas wymiany jest czas na niej spędzony. Z tego powodu całkowita wymiana wszystkich typowych części eksploatacyjnych jest zawsze najbezpieczniejszym i najtrwalszym sposobem na przywrócenie prawidłowej pracy.
Poza sprężyną dotyczy to wszystkich części, także śrub łączących amortyzator ze zwrotnicą. Starzenie się może spowodować pęknięcia sprężyny, powodując rozpadnięcie się amortyzatora. Tego wszystkiego można uniknąć poprzez profesjonalną wymianę całego podzespołu.

Fabryczna jakość dostępna w naszym sklepie

W naszym sklepie znajdziesz wszystkie niezbędne części do naprawy zawieszenia. Oferujemy fabrycznej jakości części zapewniając maksymalne bezpieczeństwo Twoich nowych łożysk amortyzatorów.


Nasze propozycje towaru:
Mocowanie amortyzatora...
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora RIDEX 1180S0074
  • Strona zabudowy: Oś tylna
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez łożyska kulkowego
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 10,1
  • Średnica [mm]: 73, 105
  • Warunki:  nowy
1180S0074 RIDEX Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora auto cena
RIDEX | 1180S0074
34,63 PLN
Warunki:  nowy
Łożysko walcowe, mocow...
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora RIDEX 1626F0059
  • Strona zabudowy: Oś przednia
  • Ciężar [kg]: 0,091
  • Głębokość opakowania [cm]: 7,2
  • Warunki:  nowy
1626F0059 RIDEX Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora auto cena
RIDEX | 1626F0059
17,15 PLN
Warunki:  nowy
Zestaw naprawczy, moco...
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora BILSTEIN 12-244911
  • Strona zabudowy: Oś przednia
  • Linia produktów: - B1 Service Parts
  • Warunki:  nowy
12-244911 BILSTEIN Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora auto cena
BILSTEIN | 12-244911
78,33 PLN
Warunki:  nowy
Mocowanie amortyzatora...
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora BILSTEIN 12-248940
  • Strona zabudowy: Oś przednia
  • Linia produktów: - B1 Service Parts
  • Warunki:  nowy
12-248940 BILSTEIN Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora auto cena
BILSTEIN | 12-248940
138,65 PLN
Warunki:  nowy
Łożysko walcowe, mocow...
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora RIDEX 1626F0022
  • Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez dodatków
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 66,1
  • Wysokość [mm]: 20
  • Średnica [mm]: 99,5
  • Warunki:  nowy
1626F0022 RIDEX Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora auto cena
RIDEX | 1626F0022
34,06 PLN
Warunki:  nowy
Mocowanie amortyzatora...
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora RIDEX 1180S0124
  • Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 26,5
  • Średnica [mm]: 96,7
  • Wysokość [mm]: 50
  • Warunki:  nowy
1180S0124 RIDEX Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora auto cena
RIDEX | 1180S0124
29,19 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy
Mocowanie amortyzatora...
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora MEYLE 300 313 3601
  • Strona zabudowy: Oś przednia
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z łożyskiem
  • wymagana liczba: 2
  • informacja uzupełniająca: ORIGINAL Quality
  • Rodzaj łożyskowania: Łożysko gumowo-metalowe
  • zalecana wymiana parami
  • Warunki:  nowy
300 313 3601 MEYLE Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora auto cena
MEYLE | 300 313 3601
98,75 PLN
Warunki:  nowy
Mocowanie amortyzatora...
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora RIDEX 1180S0167
  • Strona zabudowy: Oś przednia
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z łożyskiem kulkowym
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 12,3
  • Średnica [mm]: 79, 43,5
  • Wysokość [mm]: 119
  • Warunki:  nowy
1180S0167 RIDEX Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora auto cena
RIDEX | 1180S0167
44,86 PLN
Warunki:  nowy
Mocowanie amortyzatora...
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora BILSTEIN 12-117109
  • Strona zabudowy: Oś tylna
  • Linia produktów: - B1 Service Parts
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
  • Warunki:  nowy
12-117109 BILSTEIN Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora auto cena
BILSTEIN | 12-117109
60,22 PLN
Warunki:  nowy
Mocowanie amortyzatora...
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora SACHS 802 186
  • Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
  • Liczba na oś: 2
  • dla numeru OE: 1 094 616, 31 33 1 094 616, 31 33 6 752 735, 31 33 6 760 943, 31 33 6 769 582, 31 33 6 770 568, 6 752 735, 6 760 943, 6 769 582, 6 770 568
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym łożyskiem kulkowym
  • Numer artykułu zalecanego dodatku: 803 339, 803 340, 803 341, 803 342, 803 343, 803 344, 803 345, 803 346
  • Warunki:  nowy
802 186 SACHS Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora auto cena
SACHS | 802 186
95,20 PLN
Warunki:  nowy
Mocowanie amortyzatora...
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora RIDEX 1180S0753
  • Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach
  • Warunki:  nowy
1180S0753 RIDEX Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora auto cena
RIDEX | 1180S0753
6,29 PLN
Warunki:  nowy
Mocowanie amortyzatora...
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora RIDEX 1180S0007
  • Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach
  • Materiał: Guma
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez łożyska walcowego
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 14,2
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 58
  • Średnica [mm]: 64,0, 70,5
  • Grubość [mm]: 50,5
  • Szerokość [mm]: 132,25
  • Długość [mm]: 137
  • Ilość: 1
  • Warunki:  nowy
1180S0007 RIDEX Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora auto cena
RIDEX | 1180S0007
39,52 PLN
(Cena za sztukę)
Warunki:  nowy