Kolektor wydechowy do Twojego samochodu

Kolektor układu wydechowego dla topowych modelów
- Kolektor wydechowy BMW Seria 3
- Kolektor wydechowy AUDI A4
- Kolektor wylotowy VW GOLF
- OPEL ASTRA
- Kolektor wydechowy BMW Seria 5
- Kolektor wydechowy AUDI A6
- Kolektor wylotowy VW PASSAT
- FORD FOCUS
- Kolektor wydechowy SKODA OCTAVIA
- Kolektor wydechowy FORD MONDEO
- Kolektor wylotowy AUDI A3
- MERCEDES-BENZ Klasa E
- Kolektor wydechowy HONDA CIVIC
- Kolektor wydechowy MERCEDES-BENZ Klasa C
- Kolektor wylotowy RENAULT MEGANE
- SEAT LEON
- Kolektor wydechowy VW POLO
- Kolektor wydechowy MAZDA 6
- Kolektor wylotowy TOYOTA AVENSIS
- OPEL INSIGNIA
Inne części Układ wydechowy
Kolektor wydechowy wadliwy? » Identyfikacja awarii • Naprawa • Instrukcja naprawy
Dwa kolektory można znaleźć w każdym samochodzie. Kolektor dolotowy znajduje się przy wejściu do silnika, gdzie powietrze z zewnątrz jest zbierane i odmierzane i prowadzone przez przepustnicę do paliwa, która przepływa przez zawór wlotowy. Na koniec, mieszanina paliwa i zaworów wtrysku powietrza rozprzestrzenia się w cylindrze, gdzie jest spalana i spalin przepływa gaz przez zawór wydechowy wreszcie lądowania w kolektorze wydechowym, który ułatwia przepływ gazów.
Kolektor jest przykręcony za pomocą prostych śrub odpornych termicznie na walcu, pozostawiając poszczególne rury siłowników we wspólnym końcu rury. Ponieważ jest bardzo gorąco w tej dziedzinie, to jest tradycyjnie wypracowane z żeliwa, w celu wytworzenia kolektora. Również rama wykonana ze stali nierdzewnej może być sfałszowana. Metoda ta znacznie zwiększa wytwarzanie metali, dlatego należy wziąć pod uwagę, aby była odporna na 900 ° C. Kształtowanie się zawsze brać uwagi, w którym prędkość gazu spalinowego jest przekazywany, aby zapewnić, że nie ma korków występuje, gdy poszczególne rury kolektora spotkać. Inne funkcje nie są brane pod uwagę, tak, że spaliny nieoczyszczone do katalizatora lub na starych modeli osiągnąć tłumika. W związku z tym w kolektorze jest zawsze bardzo ogrzewa się do końca i w zastrzeżeniach. Mimo to udało się produkować coraz cieńsze kolektory, które mogą przetrwać kilkaset kilometrów. Starsze kolektory miały pierwsze uszkodzenia bardzo często po 100000 km i musiały zostać zastąpione.
Zwłaszcza, gdy nastąpiło pierwsze zapalenie, kolektor niezwykle szybko nagrzewał się do 900 ° C, szczególnie przeciążony. Aby ciśnienie wewnętrzne zostało wykonane dokładnie zwrócono uwagę w późniejszych produkcjach, więc stopień zużycia był ograniczony. Kolektor musi pasować dokładnie do samochodu. Te i inne części oferujemy w naszym sklepie internetowym, za najwyższą jakoś oferowana zawsze niska cena, za części takie jak czujniki ABS (ESP czujnik), łożyska, klocki hamulcowe, przewody hamulcowe itp.
Kolektor jest przykręcony za pomocą prostych śrub odpornych termicznie na walcu, pozostawiając poszczególne rury siłowników we wspólnym końcu rury. Ponieważ jest bardzo gorąco w tej dziedzinie, to jest tradycyjnie wypracowane z żeliwa, w celu wytworzenia kolektora. Również rama wykonana ze stali nierdzewnej może być sfałszowana. Metoda ta znacznie zwiększa wytwarzanie metali, dlatego należy wziąć pod uwagę, aby była odporna na 900 ° C. Kształtowanie się zawsze brać uwagi, w którym prędkość gazu spalinowego jest przekazywany, aby zapewnić, że nie ma korków występuje, gdy poszczególne rury kolektora spotkać. Inne funkcje nie są brane pod uwagę, tak, że spaliny nieoczyszczone do katalizatora lub na starych modeli osiągnąć tłumika. W związku z tym w kolektorze jest zawsze bardzo ogrzewa się do końca i w zastrzeżeniach. Mimo to udało się produkować coraz cieńsze kolektory, które mogą przetrwać kilkaset kilometrów. Starsze kolektory miały pierwsze uszkodzenia bardzo często po 100000 km i musiały zostać zastąpione.
Zwłaszcza, gdy nastąpiło pierwsze zapalenie, kolektor niezwykle szybko nagrzewał się do 900 ° C, szczególnie przeciążony. Aby ciśnienie wewnętrzne zostało wykonane dokładnie zwrócono uwagę w późniejszych produkcjach, więc stopień zużycia był ograniczony. Kolektor musi pasować dokładnie do samochodu. Te i inne części oferujemy w naszym sklepie internetowym, za najwyższą jakoś oferowana zawsze niska cena, za części takie jak czujniki ABS (ESP czujnik), łożyska, klocki hamulcowe, przewody hamulcowe itp.
Nasze propozycje towaru: