00#
83-1466
Koło pasowe, pompa wodna BMW Isetta (100, 101, 102, 103) 250 12 KM 1956

Maglownica BMW Isetta (100, 101, 102, 103) 250 12 KM 0.3L benzyna

Zmień

Filter
Koło pasowe, pompa wodna dla Isetta (100, 101, 102, 103)

Najlepiej sprzedający się

NGK 7001 Maglownica BMW Isetta (100, 101, 102, 103) 250 12 KM benzyna 1962
NGK 7001 Przekładnia kierownicza / pompa BMW Isetta (100, 101, 102, 103) 250 12 KM 1956
NGK 7001 świeca zapłonowa odkręcane złącze SAE, Elektroda środkowa irydowa, 1 elektroda masowa, odkłócony, 5 kOhm, z płaskim gniazdem uszczelki
Artykuł №: 7001
Więcej
  • Rozmiar klucza: 20,8 mm
  • Długość gwintu [mm]: 12,7
  • Położenie elektrod [mm]: 1,5
  • świeca zapłonowa: odkręcane złącze SAE, Elektroda środkowa irydowa, 1 elektroda masowa, odkłócony, 5 kOhm, z płaskim gniazdem uszczelki
  • Wymiar gwintu: M14 x 1,25
  • Warunki:  nowy
70,88 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
NGK 3014 Maglownica BMW Isetta (100, 101, 102, 103) 250 12 KM benzyna 1961
NGK 3014 Przekładnia kierownicza BMW Isetta (100, 101, 102, 103) 250 12 KM 1957
NGK Quick 3014 świeca zapłonowa odkręcane złącze SAE, Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa, nieodkłócony, z płaskim gniazdem uszczelki
Artykuł №: 3014
Więcej
  • Rozmiar klucza: 20,8 mm
  • Długość gwintu [mm]: 12,7
  • Położenie elektrod [mm]: 1,0
  • świeca zapłonowa: odkręcane złącze SAE, Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa, nieodkłócony, z płaskim gniazdem uszczelki
  • Wymiar gwintu: M14 x 1,25
  • Linia produktów: Quick
  • Warunki:  nowy
18,20 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
CHAMPION L78C/T10 Maglownica BMW Isetta (100, 101, 102, 103) 250 12 KM benzyna 1960
CHAMPION L78C/T10 Maglownica kierownicza BMW Isetta (100, 101, 102, 103) 250 12 KM 1958
CHAMPION Powersport L78C/T10 świeca zapłonowa M4/SAE, Nickel GE, 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki, Miedziana elektroda środkowa
Artykuł №: L78C/T10
Więcej
  • Rozmiar klucza: 21 mm
  • Długość gwintu [mm]: 12,7
  • Położenie elektrod [mm]: 1,5
  • świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki, Miedziana elektroda środkowa
  • Wymiar gwintu: M14x1.25
  • Odstęp elektrod [mm]: 0,6
  • Linia produktów: Powersport
  • Technika połączeń: M4/SAE
  • wymagana liczba: 1
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Jakość/Klasa: Nickel GE
  • Techniczny numer informacyjny: L78C
  • Moment dokręcenia od [Nm]: 25
  • Moment dokręcenia do [Nm]: 30
  • Długość opakowania [cm]: 8,65
  • Szerokość opakowania [cm]: 2,45
  • Wysokość opakowania [cm]: 2,45
  • Warunki:  nowy
14,68 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
BERU ZM14-260 Maglownica przekładnia kierownicza BMW Isetta (100, 101, 102, 103) 250 12 KM 1959
BERU ISOLATOR ZM14-260 świeca zapłonowa MOTO MZ + SIMSON, M4, 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki
Artykuł №: ZM14-260
Więcej
  • Rozmiar klucza: 21 mm
  • Długość gwintu [mm]: 12,5
  • Położenie elektrod [mm]: 1,32
  • świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki
  • Wymiar gwintu: M14x1,25
  • Odstęp elektrod [mm]: 0,4
  • Linia produktów: ISOLATOR
  • Technika połączeń: M4
  • Ograniczenia producenta: MOTO MZ + SIMSON
  • Techniczny numer informacyjny: ZM 14-260
  • Moment dokręcenia od [Nm]: 20
  • Moment dokręcenia do [Nm]: 30
  • Warunki:  nowy
17,54 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
NGK 5510 Maglownica BMW Isetta (100, 101, 102, 103) 250 12 KM 1960
NGK 5510 świeca zapłonowa odkręcane złącze SAE, Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa, nieodkłócony, z płaskim gniazdem uszczelki
Artykuł №: 5510
Więcej
  • Rozmiar klucza: 20,8 mm
  • Długość gwintu [mm]: 12,7
  • Położenie elektrod [mm]: 1,0
  • świeca zapłonowa: odkręcane złącze SAE, Elektorda środkowa niklowa, 1 elektroda masowa, nieodkłócony, z płaskim gniazdem uszczelki
  • Wymiar gwintu: M14 x 1,25
  • Warunki:  nowy
17,51 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
CHAMPION CCH807 Maglownica BMW Isetta (100, 101, 102, 103) 250 12 KM benzyna 1957
CHAMPION CCH807 Przekładnia kierownicza / pompa BMW Isetta (100, 101, 102, 103) 250 12 KM 1961
CHAMPION CCH807 świeca zapłonowa M4/SAE, Nickel GE, 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki, Miedziana elektroda środkowa
Artykuł №: CCH807
Więcej
  • Rozmiar klucza: 21 mm
  • Długość gwintu [mm]: 12,7
  • Położenie elektrod [mm]: 1,5
  • świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, z płaskim gniazdem uszczelki, Miedziana elektroda środkowa
  • Wymiar gwintu: M14x1.25
  • Odstęp elektrod [mm]: 0,6
  • Technika połączeń: M4/SAE
  • wymagana liczba: 1
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Jakość/Klasa: Nickel GE
  • Techniczny numer informacyjny: L78C
  • Moment dokręcenia od [Nm]: 25
  • Moment dokręcenia do [Nm]: 30
  • Długość opakowania [cm]: 9,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 2,2
  • Wysokość opakowania [cm]: 2,4
  • Warunki:  nowy
18,96 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
NGK 5687 Przekładnia kierownicza BMW Isetta (100, 101, 102, 103) 250 12 KM 1962
NGK 5687 świeca zapłonowa odkręcane złącze SAE, Elektroda środkowa irydowa, 1 elektroda masowa, odkłócony, 5 kOhm, z płaskim gniazdem uszczelki
Artykuł №: 5687
Więcej
  • Rozmiar klucza: 20,8 mm
  • Długość gwintu [mm]: 12,7
  • Położenie elektrod [mm]: 1,5
  • świeca zapłonowa: odkręcane złącze SAE, Elektroda środkowa irydowa, 1 elektroda masowa, odkłócony, 5 kOhm, z płaskim gniazdem uszczelki
  • Wymiar gwintu: M14 x 1,25
  • Warunki:  nowy
69,55 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +

Ten artykuł został dodany do Twojego koszyka

Znaleziono 7 wyników